Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Hentet et barn på skolen i dag, å det var 5-6 biler som stod å ventet sammen. Blant barna begynte det erting og dytting mot en av barna, to tre stk mot en. Det ble nesten slossing ( det er jo ikke akkurat noe store greier blant barn i 4-7 kl), men det var INGEN av de voksne i nærheten som gjorde noen ting!!!!!! Er foreldre/voksne i dag noen tafatte idioter? Som ikke evner å gripe inn i mobbing/slossing?????
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Ventet på det innlegget å JA det gjorde jeg!!!!! Jeg gikk ut av bilen å brøt opp å sa de fikk la han være i fred, samt at de kunne oppføre seg som folk! De gikk fra stedet stille å jeg så de var ganske flaue.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Men da var det jo noen som tok affere så hva klager du etter
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Fordi bilen min var lengst unna, fordi de nesten sloss oppå en av bilene. Fordi det stod voksne mennesker å så på, men jeg måtte gå ut av bilen som atter en gang stod lengst unna, fordi ingen andre brydde seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå