Gå til innhold

tanker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! Dette er ikke et klageinnlegg bare et lite tankeinnlegg hvor jeg vil spørre dere stemødre hvordan dere svelger unna alle kommentarer stebarna deres kommer med? Jeg har ei nydelig lita stedatter som sier mye forskjellig. Hun sier ikke det for å være ekkel eller noe men jeg merker hun prøver å sortere tanker om hvorfor ting er som de er osv.. Sånn som her om dagen satt hun og snakket om alle stedene hun og moren hadde bodd.. Så begynte hun også å snakke om at mamman hennes også hadde vært kjæreste med kjæresten min. Dette er jo naturlige tanker fra et barn så ikke misforstå meg.. Men jeg kjenner det likvell gjør litt vondt når hun sier slike ting.. Jeg vil alltid være den 2 kjæresten til pappan hennes. Etter mamman hennes.. Er jeg egoistisk som blir litt sårbar over slike tanker?? Jeg nikker selvsagt og smiler når min lille stedatter snakker om slikt men d gjør likevell litt vondt.. Har dere andre stemødre noen tanker og råd om slikt? Blir det lettere etterhvert med slike dumme såre tanker? Jeg vil så gjerne være raus ovenfor stedatra mi men av og til blir jeg så trist når jeg tenker på at han startet en familie før meg.. Er så mye å forholde seg till.. Jeg må oftge møte mamman hennes under henting eller når hun ringer om ting med datra si.. Dette er jo naturlig men likvell litt uvant for meg enda.. Før var jeg singel og bodde alene og nå er jeg forlovet stemor for ei lita søt ei på 3 :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker det ikke når de sitter å mimrer over hva de gjorde, og hva de hadde, og hva de gjorde når de var små, og når de bodde i det store huset og når de bodde i det lille huset, og at de skulle jo aldri ha solgt det huset. Bladi Bladi Bladi. Jeg trekker meg nok litt tilbake akkurat da ja :-)

Skrevet

huff ja det er kjempe ekkelt.. håper d slutter å gjøre vondt engang:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...