Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 har hatt den fra IKEA(tror det bare er en størrelse)men når jeg ser på den så virker den så tynn. mini sover i nattdrakt samt pose,men likevel er det jo ganske kaldt på nettene nå(sover med vinduet på gløtt på natta) har dere ordentlig vinterdyner til barna? må få tsk i ny dyne str 80#100 cm men vet ikke helt hvilken... hva har dere?
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er ikke sikker på str. men lillebror hadde den dyna som er akkurat like stor som senga. Han har akkurat bytta til stor seng og stor dyne. Jeg hadde kjøpt en dun dyne til han eller lagt han i ullnattøy og sett om det hjelper. Det finnes også slike laken, som lammeull, bare et helt laken. Om han er kald.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Kjøpte ei gåsedunsdyne (tror det var det) på kid str 80 x 100. Hadde en annen en fra før som jeg syntes var tynn nå når det begynner å bli kaldt. Denne jeg kjøpte nå kjennes kjempe god ut:) Kostet rundt 400 tror jeg
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har kjøpt både voksendyne og voksensengetøy ( de med knapper i kortenden, og deler disse i to. Da får man to dyner og to sengetøy. Fort gjort å sy dette. Blir perfekt størrelse til sprinkelseng og ofte er det gode priser på både dyner og sengetøy i voksenstørrelse.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Dundyne som er 140 lang. Fikk den da ha var 1 år
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Kjøpte en 80x100 dundyne på Kid i dag, virker veldig god og varm. Kjempefornøyd med at de har 40% rabatt for tiden
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har dundyne fra Kid Interiør. Jeg gikk inn og sa "Gi meg den beste barnedundynen dere har", så fikk jeg en som holder han god og varm natten gjennom
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 skal snart ut å kjøpe dyne selv, både til vogn og seng. ser mange av dere har kjøpt dundyner, er det noe astma og allergivennlig da? det har jeg aldri hatt fordi jeg har astma og ikke blitt anbefalt det =/ vil ha det beste til babyen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå