Gå til innhold

Nå har jeg lagt inn bud;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kjempe spent, la inn et bud 200 000 under prisantydning!!

Bare jeg som har lagt inn bud;)

Krysser fingrene!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi inne i samme prosessen, som selgere. Har fått inn kun ett bud, 150 000kr under prisantydning. Vi selger ikke til den prisen...

Får håpe du er mer heldig enn de som ønsker å kjøpe her :)

Skrevet

Vi er i samme prosessen, men det er flere om beinet. Er helt nervevrak for det er snakk om drømmehuset og jeg bare må ha det! Babyen vår må bare få vokse opp der! Vi ligger nå på nesten det dobbelte av prisantydning, og håper for alt i verden vi vinner budrunden ellers vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Vi kan nemlig ikke by mer nå.

Skrevet

Det er virkelig nervepirrende... her har det vært to visninger nå og ingen bud!!

Jeg er i ferd med og skilles så jeg er nesten helt på kanten av det jeg kan klare, men jeg bare må ha det huset.

Eneste huset som er i samme område pappaen til unga har hus...

Bare må ha det..bare måååå

Skrevet

Uffda... skilles midt i det hele.. Så utrolig kjedelig! Men godt dere fokuserer på barna! Ikke alle som klarer det i en sånn situasjon. Håper det ordner seg for deg. Jeg er høygravid og vi bor i leid hus som vi sansynligvis må ut av om noen måneder. Ikke en drømmesituasjon det heller, men det går vel. Det er langt mellom gode hus i riktig område, for ikke å snakke om overkommelig prisklasse. Vi er virkelig heldige om vi får dette som vi byr på nå. Hvis ikke kan det gå flere år til neste mulighet viser deg. Vi bor og vil bo på landet, men vi er alikevel nært nok en ganske stor by til at prisnivået fremdeles er ganske høyt. Vanskelig å finne gode hus her som ikke koster flere millioner, eller passer våre kriterier.

(18:41)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...