Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Det blir jo ekstra møkkete der gutten vår har sittet. Han er 1 år og søler en del når han spiser. Så hva gjør dere da? Tørker opp der barnet har sittet, eller overlater det til servitøren?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg prøver alltid å tørke opp litt etterhvert, men det er klart at litt blir det jo alltid igjen til servitøren da
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Oi det var en problemstilling ja. Nå har vi en jente på to som vi aldri har trengt å rydde noe ekstra etter. Har derfor ikke tenkt på det engang. Nå som vi har fått nr. to, rekner jeg med at vi kommer til å måtte rydde litt etter ja.
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tar det verste, lar resten ligge. Om de kaster en haug med pomfri på gulvet plukker jeg opp. Om de søler brus (på gulv, ikke teppe) tørker jeg opp det verste. Smuler ol. lar jeg ligge.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Bruker å tørke opp det værste, og så kommer det litt ann på hva og hvor.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Er ofte ute og spiser (bor i utlandet). Rydder alltid opp etter oss så det ser okay ut.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 tørker opp og ber om å få låne en kost for å feie bort det værste..Da slipper vi som regel å gjøre det.. he he.. men med to små ser det ofte ut som et katastrofeområde under bordet, jeg synes det er greit å få ordnet opp etter seg..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 de må jo "rydde" uansett... servitører tenker ikke så mye på det... barn er barn... har vært servitør selv. Tenker ikke så mye over "hvor rotete" det er etter gjestene. Selv tar jeg som regel en våtserviett og bare "drar" over det verste. Det som ligger på gulvet rører jeg ikke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå