Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Har fått de barna jeg skal ha, og er fortvilet over at underlivet ikke er som før. Problemet er ikke at jeg er veldig vid "inni", men at åpningen er blitt så stor og stygg. Virker som jordmor ikke sydde igjen nok:-( Det jeg lurer på er hvor omfattende en operasjon for å få gjort åpningen mindre, slik den var før, er, og hvor mye koster en slik? Regner jo med at dette er noe som må gjøres på en privatklinikk. Er det lang ventetid på slike operasjoner, og hvor lang trenger man på å leges ordentlig etterpå?
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2010 #2 Skrevet 22. oktober 2010 Virkelig ingen som vet noe om dette? Jeg mener ikke den ganske store operasjonen som går ut på å stramme opp innvendig, men en litt mindre operasjon for å få tilbake den mindre størrelsen på selve åpningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå