Gå til innhold

ømme bryster, sure oppstøt.. billig strimler--

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skulle hatt tanta igår... har ømme bryster, sure oppstøt og et forferdelig humør... hehe.. tok en test i dag tidlig, en slik billig strimmel... som en vane tenker jg at den er negativ så jg bare la den på benken og hoppa i dusjen... 15 min senere ser jg at det er 2 streker der.... wæææ... Tør ikke håpe noe...

Kan d vare uriktig svar når den ble liggende såpass lenge? hvor mange minutter er anbefalt å lese av svaret? finner ingen svar om på det ang disse strimlene...

Håper noen vet noe om dette :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! På de jeg har står det at man ikke skal stole på resultater etter 15min, men at de helst skal leses av etter ca 5 min. Så din er i grenseland etter det som står på mine, men jeg krysser fingrene for deg og håper at resultatet ditt stemmer =) Men ville kanksje tatt en ny test for sikkerhets skyld.

Skrevet

Jeg ville tatt en ny test med mye håp.... Lykke til!

Skrevet

Det jo stor sjans for at den var positiv allerede etter 5 minutter, så jeg ville tatt en ny for å bekrefte eller eventuelt avkrefte det:-)

Skrevet

Hvordan har det gått spennende87?

Jeg tror du er gravid jeg :)

Skrevet

Hei, og takk for alle svar... :) fortsatt ingen tante, ømme bryster, sure oppstøt, og halsbrann... jg har kjent på¨en merkelig "greie" i underlivet den siste uka, nesten som mensmurringer men samtid er det ikke det... jg tok en ny test i dag tidlig ( strimmel) og etter ca 5 min kom en super svak strek.... tør ikke stole på dette så får vente noen dager til å se om tanta kommer... ellers kjøper jg test på apoteket :) blir smårar...

Skrevet

Hei "spennende87 5pp".

Virker som om du har akkurat de samme symptomene jeg hadde da jeg fant ut at jeg var gravid. Hadde mye mensmurringer, veldig ømme bryster og ble sulten rett etter mat :P Trodde jeg skulle få eggløsning, men det slo ut på g-testen istedenfor. Vil anbefale deg til å dra på apoteket snarest og kjøpe en vanlig clearblue-test, og en clearblue med ukesindikator :) Det gjorde jeg - på søndagsåpent. Var skikkelig desp, og fikk "roet" ned tankene (selvom de bare ble helt ville).. :) Krysser fingrene, og håper du flytter inn på 1. trimester veldig snart.

Lykke til!

Skrevet

:) og allerede før jeg tok første testen hadde jeg en meget rar følelse... en følelse som gjorde meg glad... det har vært vanskelig for jeg har hatt en noe uregelmessig syklus, alltid mellom 33-35 dager.. så jeg venter til helga, for å se... er så redd for at det ikke er virkelig...

Lykke til Elleville :) og takk for at du tok deg tid til å svare meg :)

Skrevet

Jeg er gravid..:) jeg kjøpte en clearblue med ukesindikator for å være sikker :) overlykkelig :) Lykke til alle prøvere! :)

Skrevet

Jeg VISSTE du var gravid!!! :)

Gratulerer SÅ masse!!!! Du hadde samme symptomene som jeg har, og jeg er også GRAVID!! :)

Masse lykke til!!!!

Ses på 1.trimester ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...