mamsen=) Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Noen med en knall god oppskrift på kyllingsuppe?? gjerne litt kremet konsistens... og "toåringvennlig" :-)
Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Denne er god: http://www.dinmat.no/Finn-oppskrifter/Oppskrifter/Supper/Kylling/Kremet-kyllingsuppe-med-fargerike-gr%C3%B8nnsaker
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Denne lager jeg akkurat nå; 4 store poteter i terninger 2 gule løk i terninger 1 gulrot i terninger Legg så mange kyllingfiléter du trenger i ovnen og stek disse. Smelt en god klump margarin og legg i løken. Ha i 1-2 ts karri og surr litt med poteter og gulrot. Hell på med vann og en buljongterning, salt og pepper. La koke til mørt, hell i en boks hakkede tomater og mos med stavmikser. Hell i kyllingterninger og erter, nytt oppkok. Serveres med hjemmelaget foccacia.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Har forresten en 3-åring og en 1-åring og begge liker denne ;-)
mamsen=) Skrevet 5. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2010 Oi jeg glemte visst helt å svare på meldingene... Jeg prøvde ut din Sanasol, var kjempe godt!! Frøkna likte den også, selv om den inneholdt løk, hehe. Takk:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå