Gå til innhold

Hvor mange her leser mens de bæsjer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innrømmer det. Men bare til dere.

Jeg synes det er helt prima å lese mens jeg sitter på ramma.

Har en bunke med foreldre og barn + interiørmagasiner liggende på badet. Rydder dem bort når vi får besøk siden jeg vet vat mange synes det er ekkelt å lese på do.

Men hva er ekkelt med det liksom, jeg tørker meg jo ikke i rompa med bladene liksom.

Synes også ofte det er den eneste stunden jeg har tid til å lese slike blader. Innrømmer derfor også at det hender jeg blir sittende litt lengre om jeg er midt en interessant artikkel.

det må vel være flere der ute som også gjør det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er nesten avhengig av å lese når jeg bæsjer. Har aldri liggende blader på do, så tyr bare til den nærmeste shampoflaska eller tannkremtuben.... :-)

Innrømmer det bare til dere jeg også... ;-)

Skrevet

Bare les Snåle ting vi gjør-tråden ;-)

Jeg leser ikke, jeg syns det er kjedelig å bæsje! Setter meg og gjør meg ferdig på noen sekunder og ut.

Skrevet

det tar meg 1minutt å gjøre fra meg,så ser ingen poeng i å sitte der lenger enn nødvendig,da setter jeg meg heller en mer komfortabel plass og leser:)

Skrevet

Jeg leser i de bladene gubben har lagt der. Mine egne tar jeg ikke med på do, føler at de får bæsjemolekyler på seg, eller noe slikt. Hehe.

I tillegg til å ha vasken på fullt så ikke gubben hører et eventuelt plopp i doen.

Skrevet

Jeg leser.

Blir gal hvis jeg ikke har noe å lese. Begynner å lese bak på shampoflasker eller kremer he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...