Gå til innhold

Unge mødre!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som reagerte sykt mye på den banningen til hun i unge mødre?? Hun som hadde med gutten på fotballkamp.

 

Jeg ble faktisk sjokert!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke bare deg nei..synes synd på den ungen.. hun brydde seg jo ikke akkurat om den ungen på kampen da, men ser vel ikke ut som hun gjør det ellers heller...ikke misforstå ser at hun er gla i han og han har alt han trenger men synes kanskje det er litt mye av festing og div, men nå vinkler jo kameraene det alltid feil da så jeg håper får dems skyld at det er feil vinklet...

 

 

Skrevet

Ja jeg er enig med deg der! Ser at han har alt han trenger (av det vi kan se) men det må vel gå an å oppføre seg på tv!! Er vel ikke helt bra det lille hun viser av seg selv. Unge mødre blir jo ofte rask stemplet, så jeg tenker litt på barneværn og slikt å jeg da! De kan jo også komme over dette programmet. Nå er som regel ikke jeg den første til å diskutere andre personer høylytt, men dette har hun jo lagt opp til selv mener jeg.

Skrevet

hva sier foreldrene hennes og vennen hennes tenkte jeg litt på også? hadde jeg oppført meg sånn hadde mamma klikka hehe...men som jeg sa tidligere tror jeg/håper at tvnorge legger det fram på sin egen måte og klipper det som de vil..

 

men enig når de er med på noe så¨nt så må de tåle at folk har meninger!

 

 

Skrevet

Men hva skjedde med den ungen som ble født, av hun som var sammen med hen danske? (den sesongen som går i reprise)

Skrevet

stemmer det...hmm, fikk aldri noe svar på det gitt...det var de som det hørtes nesten ut som om ungen var borte eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...