Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Har vært gjennom mye i det siste. Min far har nettopp fått kreft, tvillingene mine har vært inn og ut av sykehus pga diverse sykdommer og jeg skal bli operert neste mandag. Var hos legen i dag tidlig for å få fornyelse av en resept, da spør han meg om hvordan jeg egentlig har det og stryker meg på kinnet...Var ikke dette litt rart? Han er en hyggelig mann men likevel...Litt over grensen?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Egentlig ikke, høres mer ut som om han er et sympatisk menneske. Har selv opplevd at legen kysset magen min når jeg var høygravid. Det var helt tydelig en refleks (kona hans var også gravid) Måtte jo le litt av det da
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Så litt medmenneskelighet, omtanke og empati er galt? Jeg hadde ikke reagert på det hvis jeg hadde blitt utsatt for det du har vært igjennom i det siste. Så utrolig mange klager på at legen er kald og distansert, ikke lytter etc. Jeg vil nå heller ha et stryk på kinnet enn følelsen av å ikke bli forstått. Men var hele situasjonen preget av "spenning" så blir det jo annerledes.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hahaha...Legen min stakk tissen sin inn i vaginaen min han...DET er å gå over grensen, selv om jeg ville det selv, og han visste det... Nå var dette hudlegen min da, men.....
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 eh nei! stakkars legen din virker jo bare veldig epatisk. regner med du kjenner han godt med alt du og familien har vært igjenom så det synes jeg bare var tegn på omtanke hadde legen min gjort de så hadde jeg reagert ja men det er min nye lege og jeg har kun vært der pga allergi haha..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 at han har EMPATI mener jeg:)) hehe beklager
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Sist jeg ble strøket over kinnet av legen min, var jeg splitter naken. Men jeg syns det var hyggelig jeg. Kan ha sammenheng med at jeg nettopp hadde født, og jordmødrene (to av dem) drev og stabla meg på beina for å få den skrøpelige kroppen min ut på toalettet. Gynekologen klappet meg på kinnet og sa jeg måtte være forsiktig som hadde mistet så mye blod. Så stavra jeg ut av rommet med en hjelper på hver side, og så var det inn for å sy...
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, det synes jeg ikke er over grensen. Det er jo bare hyggelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå