stearin Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Har betalt husleien for tre mnd framover i tid! Nå trenger jeg ikke å tenke på den før februar. Deilig siden desember og januar kan være magre mnd, særlig for en enslig mor med høy husleie:) Så nå er jeg virkelig stolt! Grunnen til at jeg gjorde det var fordi jeg fikk etterbetalt overgangsstønad helt fra juni. Kunne sikkert betalt mer husleie, helt til mars, men har planer om å investere i noen nødvendige ting til huset og ullklær til min datter. Jammen ikke lett å være aleneforsørger, men det er absolutt ikke umulig:)
lille sprelle Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Bra du er stolt av deg selv, men et lite tips til senere - ha heller en høyrentekonto å sette pengene på og betal husleien på den datoen den forfaller!
Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Synes du er kjempe flink og du virker som en flott mamma som tar ansvar! Gammel er du ? Er du ikke ung mor som meg? Jeg er 22 år værtfall.. Bedre føre var, ja! Ligger no i det
stearin Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 Er 18 år og alenemor:) Husverten var ihvertfall veldig fornøyd, hun har nemlig klagd på de som bodde her før. De betalte visst sjelden i tide. Tusen takk for komplimentet! Og takk for tipset, du som skrev den første kommentaren:)
stearin Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. oktober 2010 Takk takk! Nå tør jeg ikke sjekke kontoen engang, regner med at den blir robbet etter at jeg har kjøpt noen nødvendige ting enda. Noen som har en billig tørketrommel i Oslo området å selge? hihi..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 veldig bra av deg det blir fint med jul nå som du alt har betalt jeg venter på etterbetaling av OS fra juli selv, så jeg vet hvordan det er! men blir fint når pengene kommer da fins stort sett alltid billige tørketromler og vaskemaskiner på finn.no
Monajenten Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=13363677
stearin Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #9 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, var jula jeg tenkte på. Jeg har ikke råd til å kjøpe julegave til familie og venner, så det er nok kun jeg og jenta mi som får gave i år;) Jeg har jo allerede fått på forskudd når jeg har kjøpt vaskemaskin og tørketrommel:) Januar er jo også en måned man lever litt magert, så er bra at den leien også er betalt:) Herlig å få etterbetalt. Jeg måtte låne penger fra venner og familie når jeg ikke hadde råd til alt selv, nå fikk jeg betalt alt tilbake. Fikk forresten 50 000 for juni, juli, august, september og oktober, og da skal enda skatten trekkes. Vaskemaskin skulle jeg kjøpe brukt, men bestemte meg for å kjøpe en ny, samme med tørketrommel, vurderer fortsatt brukt, men det blir nok ny på den og.. Har en liten angst for hva de har vasket og tørket der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå