Gå til innhold

Klarer dere å bæsje på jobben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er forferdelig, men må man så må man! Og jeg gjør det kanskje annenhver dag.

Jeg sniker meg inn når ingen sitter på det kontoret rett utenfor som har full oversikt over doen. For om jeg blir der lenge, vet de hva jeg har gjort...

Og når jeg har gjort mitt fornødne, vasker jeg så godt jeg kan og sprayer masse med duftspray for å "skjule" mine spor...

Er det normalt å være sånn?? Eller er jeg bare veldig sær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nope, aldri. Bor rett ved jobben så har hendt at hvis jeg virkelig MÅ så sykler jeg hjem i pausa:)

Skrevet

Må man så må man.

Men jeg bruker ikke lenger tid p bommelom enn på bimmelim:)

Skrevet

herregud,finnes det VIRKELIG et menneske på dette jord som ikke bæsjer?nei,tror ikke det.altså:ALLE bæsjer,så er det vrikelig noe å bry seg om at andre "vet"om du har gjort det?NEI!slutt å vær så desperat innbilsk HI,tror du at andre folk virkelig er så interesserte i deg at de lurer på når/om/hordan du har bæsja?

du høres ut som en fjortis

Skrevet

Jeg kan ikke bæsje på jobb. Jeg har et eget "ritual" når jeg bæsjer som jeg MÅ følge. Dette "ritualet" er det ikke mulig for meg å gjøre på jobb da det krever endel utstyr og tid.

Skrevet

hva er det ritualet da? ble nyskjerrig nå, hehe

Skrevet

Til anonym 14.30:

Da har du store psykiske problemer. Anbefaler psykolog...

Skrevet

Jeg gjør det nesten hver dag på jobb, og ser ingen problem med det. Høres ut som du har en fobi.

Skrevet

Nå ble jeg virkelig nysgjerrig, hva slags rituale er det du må gjennom 14:30? Er det bare en av dine "særheter" eller er det medisinsk?

Veldig mange som har problemer med å bæsje, er av de selv jeg. Å bæsje på fremmede steder f.eks er helt pyton, kan gå en langhelg uten å gå på do jeg om vi er bortreist..

Bæsjer på jobb av og til da, men det er sjelden. Gjør det helst når jeg er alene hjemme, og jada, jeg vet jeg er sær ;)

Skrevet

Jeg gjør det helst ikke, men må man så må man. Kanskje gjort det 5 ganger det siste året.

Hvis jeg virkelig MÅ bæsje så tar ikke det lang tid, sitter ikke der og trøkker og koser meg liksom.

Skrevet

Det er jo tydeligvis flere av oss som ikke liker å bæsje på jobb enn de som ikke har noe problem med det da. Så så veldig sære er vi vel ikke.

Skulle ønske jeg hadde et mer avslappet forhold til det, men jeg klarer ikke å gå på do på jobb. Har faktisk blitt sånn at jeg planlegger litt i forhold til vaktene jeg går, haha:)

Skrevet

NB - 14.41 - det er ikke alle som bæsjer så lett - noen av oss trenger mye tid og Ttolmodighet, så vær så snill hold surmagen din for deg selv!

Skrevet

jeg tror bestemt at dere er i undertall her,bare begynn å spørr mannen i gata.dere ER sære

Skrevet

1- Jeg må kle av meg på underkroppen og sette en strikk i håret.

2- Så må jeg vaske underlivet og stumpen med en klut.

3-Deretter må jeg trekke pusten dypt og puste sakte ut fem ganger.

4-Så må jeg stå og holde meg litt, da kommer det lettere når jeg først er i gang.

5-Mens jeg står og holder meg må jeg vaske doen med klor.

6-så setter jeg meg ned, trekker pusten dypt og trykker alt jeg kan mens jeg har et blad i den ene hånden og pepsi max i den andre.

7-så må jeg tørke meg, og da er det viktig at papiret er brettet på riktig måte.

8-Jeg trekker ned i do, og vasker meg nedentil nok en gang.

9- Jeg må vaske doen en gang til.

10- Jeg kler på meg, vasker hendene og pusser tennene.

Hun med "ritualet"

Skrevet

Jaha. Høres mer ut som en fjortis som er ute etter å ha det litt gøy på internett før mora kommer hjem fra jobb og kanskje finner ut at dattera hennes har gjettet seg til passordet hennes på Dib.

Skrevet

Ja. Men så er det det eneste sære jeg gjør også. Ellers er jeg et oppegående menneske som er ganske så normal.

Bortsett fra det med bæsjingen selvfølgelig.

Skrevet

det må da ta satans lang tid fra du begynner til du er ferdig?og dette gjør du hver dag,kanskje flere ganger hver dag?

get some help sier jeg bare!

Skrevet

Jeg er 34 år. Mannen min vet om dette, men siden dette er det eneste "problemet" så ser vi ikke noe poeng i å ta tak i det med psykologer og hele pakka.

Skrevet

Nei, jeg er på toalettet en, innimellom to, ganger i uken. Jeg sliter en del med at det stopper seg. Så ja, det tar lang tid. En god time +/- som regel.

Skrevet

Skjerp dere!!

Så lenge dette ritualet ikke går utover livskvaliteten til hun som gjør dette, så kan hun vel bare fortsette? Hva bryr det vel egentlig dere?

Skrevet

At jeg bruker èn time på toalettet to ganger i uken går ikke ut over noe som helst ellers i livet mitt. Det er ikke mer tid på badet enn hva andre bruker der inne på å ordne seg eller sminke seg:-)

Som sagt så vet jeg at det er helt på trynet, men så lenge det kun er det som er skrudd i livet mitt så ser hverken jeg eller mannen min på dette som et problem.

Skrevet

Bare et tulleinnlegg som burde forbigås i stillhet. Om det mot all formodning ikke skulle være et tulleinnlegg, så har det ihvertfall ingen allmenn interesse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...