Gå til innhold

Brio happy hos Barnashus, fin? http://barnashus.no/


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brio Happy er vel samme vogna enten den selges hos Barnas Hus eller en annen butikk?

 

Men joda, den er helt grei den. Det er du som skal bruke vogna og det viktigste er at du syns den er fin og passer deg, hva alle andre syns er vel ikke så nøye?

Skrevet

Jeg liker den i alle fall. Gleder meg til babyen kommer å ta vogna i bruk. Er jo en vogn av god kvalitet og som man kommer seg frem med på all slags føre:-D

Skrevet

Synes den er fin jeg og! Men jeg har jo i utgangspunktet veldig lyst på en trehjuling da... Easywalker eller tfk.

 

Men det er kansje litt mer fornuftig med en firehjuling på landet:)

Skrevet

Synes den er fin jeg og! Men jeg har jo i utgangspunktet veldig lyst på en trehjuling da... Easywalker eller tfk.

 

Men det er kansje litt mer fornuftig med en firehjuling på landet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...