Turtelduen Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jada, den beryktede svigerfamilien som det virker som de fleste har problemer med. Jeg må helt ærlig innrømme at jeg ikke har hatt imot noen i min svigerfamilie. I min oppvekst har jeg bare veket unna en som nå er min svigersøster (Pga hennes overlegne og klandrende holdning mot meg. Jeg har kjent familien i mange år før jeg kom inn i den) Vel, sånn ca 4 år etter jeg giftet meg opplevde jeg første gang en motvilje. I årenes løp har det bare blitt værre og værre, og det går utover mine svigerforeldre også. De innrømmer at datteren er gal, og null respekt for dem og at hun er urettferdig ovenfor meg. Hun går løs på mine svigerforeldre pga de støtter meg. I følge henne gjelder det i alt. Jeg har kanskje gjort noe som hun reagerer på, men ennå vet jeg ikke hva. For jeg får ingenting direkte lengre, bare i starten. Og da svarte jeg ufint tilbake som i grunn er tilgitt og oppgjort. Hun arrangerer bla familieselskap inkl alle, utenom min mann og meg... Og hun manipulerer andre i familien til å rotte seg sammen med henne, enda personene selv sier at de ikke vet hvordan de skal takle det. De føler de ikke har noe valg enn å gjøre som hun sier, ellers blir det bråk. Jeg kjenner nå, etter å få vite at hun studerer facebook profilen min via venner, at jeg er så sliten av dette og rimelig lei. Jeg vil pakke sakene og flytte med min lille familie. Men min mann vil ikke det. Jeg føler til tider at han ikke skjønner meg, han har jo tross alt vokst opp med det. Hva kan jeg gjøre... Flytte alene? Med barnet vårt...? Vil jo ikke det. Er så lei, måtte bare få en utblåsning.... For jeg kan ikke snakke med noen andre... Sorry langt, men takk for at du leste.
Turtelduen Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #2 Skrevet 19. oktober 2010 Ja altså, hun studerte profilen min via venn for å finne noe negativt å formidle videre... Hun fant ikke det, men gjorde om noe helt vanlig om til negativt. Og familieselskapet var en viktig hendelse som gjaldt noen andre i familie som vi gjerne ville vært på...
Gjest irismor Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Blokker henne på facebook og hvis venner av deg lar de gå gjennom deres profil for å studere din profil ja da er det vel ikke akkurat venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå