Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 5 stjerner på Tenerife eller 3 stjerner i Thailand til samme pris?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 tja, kommer litt an på. Tre stjerner i Thailand kan være ganske råttent. Men på den annen side skal du vel ikke tilbringe de 14 dagene inne på hotellet. Hvor i thailand da?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Krabi var det vel. Hotellet så greit ut det, og må jo innrømme at Thailand frister litt mer
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Er vel snart kaldere på Tenerife utover nå..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Hvis dere skal dra i mars så hadde jeg reist til Thailand. tenerife kan jo være "kjølig" på den tiden. Men ikke glem at det er laaangt til Thailand. Har vært der mange ganger og synes det er langt nok å fly uten barn, med barn hadde jeg ikke orket.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Krabi er kjempefint! Var der for to år siden, i en liten by som heter Ao Nang, helt suverent!! Hadde gått for Thailand om jeg var deg!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Ikke hør på de som syns det er langt å reise til Thailand, det handler nemlig bare om instillingen deres. Er du forberedt på en lang flytur så går det kjempefint Garantert Thailand, mye mer opplevelse og kultur. Dessuten varmere. Tenerife er for de som tror ´syden´ er et land
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Helt klart Thailand .. Enig med hun over her ang flytid og innstilling. I fjor fløy jeg fra NY til Oslo med mellomlanding i London ,hele turen tok ca 18 timer og hadde med en 2 åring som hadde 40 i feber .Gikk helt fint det ... Skjønner ikke hva folk mener når de sier det er slitsomt å fly med barn .
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Ikke rart at det gikk fint når ungen din hadde feber!!! Prøv med "friske" unger du!! Hilsen ei som fløy 14 timer fra Australia til Oslo med 2 unger på 1 år og 2.5 år!
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Dette kommer jo veldig an på barna da. Hvis du tror at barna kan oppføre seg / klare å sitte stille på en så lang flytur er jo Thailand det selvsagte valg. Dette kommer jo da også an på når på døgnet dere flyr. Hvis barna sover er det jo kjempe fint.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 14.51 Tenerife er IKKE kaldt i mars, det er mer enn norsk sommer temperatur, vi er der hvert år midt i mars og det er topp. Thailand eller Tenerife? kommer ann på hva slags ferie dere skal ha.. Samme pris for reisen ja, men billigere å leve i Thailand, så dere får mer for pengene der og kan leve godt utenom hotellet. Thailand bør dere vaksineres, Tenerife trenger ikke, koster ca 1000,- pr hode å ta full pakke vaksiner, dere bør begynne ved juletider for å være full vaksinert til mars. God tur.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Hva må dere betale og hvor mange er dere? Vi tenker på å reise neste år.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 Het klart Thailand. reiser dere med charter er det i tillegg nattflight og barna sover. Om det er slitsom å fly med barn kommer selvsagt an å barna. var på Mauritius med vår eldste og ingen problemer da han var 1,5 år. tok med minstemann til usa da han var på samme alder og det var et sant mareritt... høre med til historien at usa var dagfligt. det anbefaler jeg ikke... var helt svett og utslitt etterpå alle mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå