Gå til innhold

Oslo-jenter:)


sog1

Anbefalte innlegg

hva med et formiddagsmøte neste uke slik vi snakket om sist? jeg kan alle dager minus tirsdag!

forslag til hvor vi kan gå?

Åpent Bakeri er jo et hyggelig lunch- sted hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle gjerne vært med, men jeg har fått en syk bestemor siden sist som jeg gjerne vil besøke før det nærmer seg enda mer så jeg blir borte fra byen tirsdag-torsdag og mandag og fredag må jeg derfor jobbe. Sannsynligvis rekker flere av oss et treff eller flere før alle de små er ute :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg kunde ikke bli med på seneste treff men blir gjerne med på et formiddagsmöte i neste uke. Alle dager fungerer for meg :)

 

Hvor ligger Åpent Bakeri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt rundt omkring, men det ligger hvertfall en i enden av Hegdehaugsveien i krysset ved Parkveien :) men vi kan gjerne dra et annet sted og hvis det er enklere, spiller ingen rolle for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg vil veldig gjerne være med på formiddagstreff til uka og kan alle dager unntatt torsdag og fredag. Det er samma for meg hvilket sted vi er på, men kort avstand til kollektivtrafikk er en stor fordel for meg og antageligvis flere nå på slutten av svangerskapet. Jeg er litt lite mobil nå ;)

 

Jeg håper bestemora di blir bedre snart, fjolsemor, og så sees vi nok på neste treff (om ingen av oss har vært så heldige å få møte våre søte små i mellomtida)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skal vi si onsdag da kanskje?

 

Samme for meg hvor også, men som du sier mumifrøken, greit at det er kort avstand til kollektiven :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

onsdag er supert :)

godt poeng med den manglende mobiliteten... jeg prøvde meg akkurat på en liten dans til rihanna på stuegulvet, det ble mer vagging i ring :)

ved nærmere ettertanke er åpent bakeri litt upraktisk for de tog-farende....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Onsdag kl 13 er fint, er ikke så nøye for meg hvor vi ender opp, men jeg kan stemme på Santinos siden jeg akkurat nå har veldig lyst på italiensk mat og har veldig gode erfaringer herfra. Kanskje vi skal bestille bord denne gangen, sånn for sikkerhets skyld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har så lyst til å være med, tviler på at jeg kommer, men hvis jeg får en god natt søvn, og bekkenet er noenlunde greit så kaaaansje jeg kommer...

 

hvis ikke, så kos dere masse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter...

 

Jeg har måtte dra til hjemstedet mitt for pappa har kommet på sykehuset, så vi får sees en annen gang.

 

Jeg får forresten vite til torsdag om denne lille frøkna blir tatt med keisersnitt... Veldig spennende!!

 

Kos dere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...