Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har hatt sopp flere ganger, men i det siste synes jeg det har blitt litt anderledes. Jeg har plager nå med underlivet for fjerde måned på rad... Du klør ikke så ille som når det er sopp, og det er heller ikke like intenst rødt. Men det SVIR! Det er helt grusom å tørke seg etter jeg har tisset, og det er også ganske ubehagelig å tisse. Det kan tildels se ut som smårifter på underlivet, men jeg skjønner ikke hva dette er???
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Herpes. Ring og bestill time hos legen med en gang. Det er gratis med legetime i forbindelse med kjønnsykdommer.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Å, jeg har hatt noe liknende, og det er fryktelig smertefullt! Hos meg så det ut som rette barberbladkutt i slimhinnene i underlivet, på innsiden av kjønnsleppene. Det blødde litt, og var veldig vondt. Grodde sent. Jeg har ikke vært plaget av det på mange år, og krysser fingrene for at det ikke kommer igjen. Moren min har den samme plagen. Hun har spurt gynekolog om det, og fått beskjed om at det er hormonelt. Har ingen gode råd til deg, utenom en tur til legen, eller helst gynekolog. Kanskje det har kommet noe som hjelper?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 HI her. Tusen takk for svar dere. Mannen min får sånne Herpes munnsår av og til, så kanskje det er det jeg har blitt smittet av. Jeg får ringe til legen min i morgen så hun får sett på det mens det står på..... Usj, liker meg ikke så veldig godt i den gynstolen,men må det til så får det bare være :-/ :-)
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Du har ikke begynt på p-piller i det siste, vel? Jeg opplevde akkurat de samme plagene da jeg begynte på Mercilon... Regner med det hadde noe med hormoner å gjøre, så jeg kuttet dem ut, og ganske riktig forsvant det etter få dager, og jeg har ikke hatt det igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 jeg har også fått dette en gang iblant, men da har det kommet i etterkant av soppinfeksjon. Tror rett og slett huden blir så tynn at den sprekker om soppinfeksjonen er litt aggressiv? Hyppig smøring med canesten + stikkpiller og zinksalve i tillegg har hjulpet ganske fort for meg i allefall
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har også hatt slikt... fysj!! Jeg fant ut at jeg reagerte på enkelte bind, kondom og vibrator.. hehe.. altså sannsynligvis allergi el.l. mot plast/gummi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå