Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har vært gjennom mye dritt tidligere, men endelig fått en fantastisk kjæreste...alt var supert, begge var kjempeforelsket. så løy han for meg. han har ikke vært utro, ikke gjort noe direkte galt egentlig, bortsett fra å lyve om noen ting som hadde skjedd. Han løy fordi han var usikker på hvordan jeg kom til å reagere...Det som hadde skjedd osv var ikke noe problem... Vi har snakket om det osv. og ting er liksom "bra" igjen. men jeg sliter sånn med å stole på ham. jeg er så mye lei meg pga dette, det sliter så vanvittig på.... jeg vet han ikke kommer til å gjøre noe sånt igjen. og at han er veldig lei seg for det. men det gnager alikevel. hva skal jeg gjøre? hvordan skal jeg lære meg til å stole på ham igjen og ikke la dette ødelegge forholdet?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Huffda. Hva løy han om ? Det tar nok litt tid. Jeg var også usikker på mannen min i begynnelsen - det tok litt tid før jeg kunne slappe helt av og stole på han. Han løy også om noe usaklig en gang. Han kom veldig sent hjem fra byen og sa det var fordi han skulle spise og ikke rakk bussen, sannheten var at han "reddet" en ukjent redd jente .. (lang historie, ikke noe utroskap..). Etter den episoden ble jeg veldig usikker på han, men nå etter 2 år har jeg full tillit til han.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 I følge forskning lyver de aller fleste mennesker mange ganger om dagen. Kvinner som menn. Små løgner vi nesten ikke er klar over selv engang. Jeg synes du skal se på intensjonen hans framfor handlingen i dette tilfellet. Han var redd for reaksjonen din = han var redd for at du skulle se annerledes på ham eller i verste fall miste deg. Intensjonen hans var ikke å være jævlig og lure deg trill rundt.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 du må ta den tiden du trenger for å kunne stole på han igjen. har han ødelgat tilitten hos deg må han bygge den opp igjen. ganske naturlig. jeg og min mann har også hatt våre prob. oppdager ting innimellom som han har gjort som han ikke skulle.. etter at vi har pratet om ting og blitt enig om løsning så har han gjort det stikk motsatte. jeg stoler ikke 100% på min mann når det gjelder familien hans.. men vet at han aldri vil ta en avgjølse om ungene uten at jeg er enig.. gi det tid..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Takk for svar dere.... Ja, det er vel bare tid som må til....Det er så kjipt, det var ikke noe voldsomt viktig det han løy om. Men han vet utrolig godt at tillit er så sykt viktig for meg, særlig etter alt som har skjedd tidligere. Det er vanskelig, går liksom rundt og har det bra, og så kommer jeg på det, og rett ned i kjelleren....Har det fint sammen med ham, men sliter når vi ikke er sammen. Også er jeg så sint, for det er så unødvendig at det skal være sånn. Samtidig har vi snakket om det og er "ferdige" med det....og jeg kan ikke dra det opp i tide og utide heller, da ødelegger jeg jo garantert.... HI
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Vil si at det spørs jo litt HVA han løy om... MEN enkelte menn (de fleste??) kan finne på å lyve i den tro at de gjør deg en tjeneste.. hehe.. De lyver altså ikke for å lyve, og ikke for å være slemme, og egentlig ikke for å skjule noe... De lyver for å ikke såre, for å ikke måtte diskutere noe, for å slippe å gjøre noe, for at de ikke vet helt hvordan de skal få sagt sannheten, etc, etc, etc.. sjelden alvorlige greier!! Dessverre er dette noe som ofte sårer jentene da vi synes at sannheten stort sett er bedre uansett... Jaja... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå