Gå til innhold

Noen som har vært på Tryisl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har blitt invitert av et vennepar opp til Trysil neste helg. De har visst leid en stor hytte med mange soverom. Hva kan man finne på der? Er det fine akebakker osv? Er det andre ting enn ski/aking man kan finne på der? Er det noen gode restauranter å spise på? Har aldri vært på fjellet før så trenger noen tips fra dere.

Får man forresten leid ski der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev litt fort skal selvfølgelig stå Trysil øverst :)

HI

Skrevet

svigers har hytte i trysil.

er masse ski bakker. ake bakker, flere fine spise steder.

ski får man leid flere steder i trysil..

utrolig fint der.

god tur..

Skrevet

Det er mye å gjøre på Trysil, men litt tidlig i sesongen for noe av det.

Men de har badeland og flere gode spisesteder.

Dra ned i sentrum, eller "på bygda" som de selv kaller det der. Bøes er en enkel restaurant med bar, men hadde bra mat sist jeg var der. Bobbos er en pizzashappe, men har utrolig god pizza.

På Trysil hotell har de steinbiff en eller to ganger i uka, dette er min favorittmat. Men må bestilles på forhånd da steinen må varmes et døgn i forvegen.

Du kan kjøre kanefart (utrolig koseligt) og hundeslede, hør med turistinfo om det er starte enda.

Og skal dere på afterski er det Laaven som gjelder, Skipuben kan ikke måle seg iforhold.

God tur.

Skrevet

Jeg har bare vært i Trysil én gang, men det var kun fordi vi glemte å svinge til venstre i krysset ved Elverum.

Skrevet

Se på trysil.com Det er tidlig i sesongen ennå for vinteraktiviteter. Spa og bading på SAS-hotellet er åpent også for de som ikke bor på hotellet. Golf. Mye fint turterreng.

Skrevet

Tror det er litt tidlig ennå for vinteraktiviteter og sånn. Men hyttetur med venner er jo alltid gøy da. Har hørt at det er en del gode restauranter og sånn der og så kan man jo dra på afterski da hvis ikke dere har med unger selvfølgelig. Masse fine steder og gå turer og jeg har hørt de har et flott badeland der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...