Gå til innhold

1. moete med jordmor i dag :)


BarniHodet og enihverarmkrok

Anbefalte innlegg

Hadde foerste time hos jordmor i dag. Det var saa rart! JEG hos jordmor??!!! Foelte meg litt rar og "paa feil plass" paa en maate, mens jeg satt paa venterommet. Vanskelig aa forklare, men dette har jeg venta saa lenge paa og droemt saa lenge om, at det hele blir nesten litt virkelighetsfjernt... Noen som kjenner det saann eller hvertfall skjoenner hva jeg mener?

Gjorde ikke noe spesielt hos henne i dag da. Bare aapna journal og fikk helseboka (i Spania dette her, vet ikke hvordan dere gjoer det der hjemme) og fikk masse brosjyrer (?) og boeker aa lese, henvisning til blod- og urinproever og til tocologen, som skal utfoere alle ultralydundersoekelsene.

Det var bare det, men jeg kom saa stolt og glad ut derfra, bare gikk og glisa for meg selv!

Skal ta blod-og urinproever naa fredag og tilbake til henne 09/11. Er enda en stund til, men eg gleder meg alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moro:) Alltid litt spesielt med det første møtet... Jeg følte meg også helt malplassert da jeg satt på venteværelset til jordmor første gang jeg var gravid. Men samtidig fryktelig stolt også;) Hehe... Da er det bare å kose seg videre! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...