Gå til innhold

Juleverksted! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gode tips for jule-aktiviteter med barn under fire år? Som har melk- og melallergi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippe og lime av julepynt, julekort, egne julekortlapper, nisser, kubbenisser, osv. Lage julegaver som gryteunderlag, kjøpe kjøkkenkluter og tegne på dem med tekstiltusjer.... Hmm..... Lage bilder av glitter og maling, håndavtrykk... d jeg kommer på i farten =P

Skrevet

Konglenisser :D Med vattskjegg og rød papirhatt :) Evt dorullnisser, med isoporkul til hode, samt skjegg og hatt :)

Eller (vet ikke helt om det blir for riktig alder) man kan lage reinsdyrhoder ved å lime sammen tre ispinner (med litt ekstra "kant" på toppen som horn), lime på to øyne på den vannrette pinnen og en rød ulldott på nederste spissen som nese. Knallfin julepynt! :D

Den klassiske hjerteflettekurven med rødt og grønt papir er jo alltid kos :D

Til slutt er jo maling alltid stas, og fingermaling husker jeg var en stor hit hos oss :D Trenger bare en rull gråpapir og fingermaling (og husk såpe til etterpå :P ).

Hvis dere skal lage noe spiselig, kan dere jo lage marsipan? Evt kjøpe ferdig (kanskje enklere) og trille ut kuler og pølser.

Lykke til! :)

Skrevet

- makaroni festet på fyrstikkesker for så å spraymale dem

- kjøp "krympeplast" på hobbybutikk. Klipp ut former. lag hull. La barna tegne med kraftige fargestifter. Krymp plasten i ovnen, fest på en snor og vips, så har du et smykke :-)

- rull sammen vokslys

Skrevet

De har masse fine hobbypakker på Panduro.

Ellers er det kjempe hyggelig å lage julekort sammen.

Eller plukke grener og lage krans.

Lage islykter

Det var det jeg kom på i farten.

Hmmmm nå gleder jeg meg skikkelig til jul :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...