Gå til innhold

har din mann bilder av andre damer på sin tlf??

Anbefalte innlegg

Skrevet

min mann jobber med en jente som han har masse bilder av på tlf sin.

jeg oppdaget bildene når ejg hentet bilder fra tlf hans av ungene våre som ejg skulle legge inn på pc..

jeg vet ikke om helt hvordan jeg føler om dette.

når ejg spurte min mann hvem det var. fikk jeg vite at det var en jente på jobben og de tok bilder av hverandre rett som det var. han sa også at hun lignet på meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...nei, han har ikke bilder av andre damer på telefonen sin. Da hadde jeg blitt litt sur og fornærmet tror jeg.

Skrevet

Spørs jo litt hva slags type bilde det er snakk om da. Min mann har jo bilder av noen av damene og mennene han jobber med. Det er stortsett bare bilder av at de jobber med et eller annet. Deet bryr meg ikke mye, jeg har jo selv bilder av mannfolk jeg jobber med.

Hadde det vært bilder av damer som åpentlyst prøver å se mest mulig sexy ut, da hadde jeg nok reagert.

Skrevet

Nei, det har han ikke, og jeg hadde ikke syns det hadde vært greit!!!

Skrevet

Nei han har ikke det, men jeg har vært og snokt på dataen hans og det er det bilder av eksen hans sammen med han. Men for å være helt ærlig så trot jeg ikke han vet at han har de der. Jeg tror jeg hadde gått inn på mobilen hans og sletta bildene det gjorde jeg da jeg fant prono på mobilen hans..

Skrevet

Nei, det har han ikke, og det bør han ikke prøve å ha heller. Eneste damene han skal ha noen som helst bilder av, er meg og vår datter!

Skrevet

åsså lignet hun på deg hahhahah, for å roe deg ned....nei hadde det vært samboern min....så hadde han gjort lurt i å løpe fort!! :P

Han liker hu på jobben tydelivis da.

Skrevet

Selvsagt har han det. Og så har han tapetsert arbeidsrommet sitt hjemme med masse nakenbilder.

Skrevet

Han har ikke bilder av andre damer på tlf sin nei, men han har bilder fra Bangla Road og ladyboyene og de som skal prøve å lokke inn kåte turister inn i go-go barene på dataen. Kunne ikke brydd meg mindre. Hadde ikke brydd meg om han hadde bilder av andre damer på tlf heller så sant d ikke var av den flørtende sorten tatt etter vi ble sammen for 4 år siden da.

Skrevet

Enkelt og greit, null toleranse for bilde av andre damer. Beklager, ikke for å bekymre deg men dette hadde jeg sjekket opp grundigere.

Skrevet

Fyyy faaen hiv han på hue og ræva ut av huset!!!

Skrevet

Nei, det har han så klart ikke!

Skrevet

Nei, og hadde han hatt det hadde jeg blitt loco.

Skrevet

Jeg antar at det fleste svarene her er tullesvar, eller mener dere i fullt alvor at mannen ikke får ta bilder av kolleger og venniner?

Skrevet

Jada. Av svigerinner, kolleger, gamle klassevenninner. Han har selvfølgelig også bilder av svogere, mannlige kolleger og gamle klassekamerater. Også har han, heldiggrisen, en kone som hverken er paranoid eller eiesyk.

Skrevet

Godt å høre Himmel og hav, var redd jeg var den eneste her...

Skrevet

ja det har han.Både av jentene han jobber med og av venninner.Ser ikke helt problemet med det.Er ingen av jentene på bilde som er lettere avkledd.

Fi fleste bildene er tatt i jobbsammenheng eller sosiale sammenkomster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...