*søtesmå* Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Trenger sårt gode tips, da bursdagene er like rundt jul også...
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Trro faktisk de skal få tv på rommet. De deler rom og får det da sammen.
therehag Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 jeg sliter også med å finne på ting da datteren min har bursdag (blir 2) i tidlig januar. men i år skal hun få et lekekjøkken(et skikkelig fint et bra butikken riktig leker", så ønsker vi oss lekegryter og lekemat av venner/familie. i tillegg så ønsker vi hun alltid bøker, kan ikke få nok av det! molly mus og krokodilleknut er kulest nå om dagen;-) til bursdagen får hun da det hun ikke fikk til jul, men blir ikke en stor gave da kjøkkenet koster en del.
*Lissi* Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Til gutten min (blir 5 år i februar) har jeg kjøpt lego piratskute. Til vesla på 2 år har jeg foreløpig kjøpt dukkeseng med dyne og pute. Kommer til å kjøpe en liten ting til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå