annef Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Torsdag 21. oktober 2010 kl. 17:00 Sted: Klosterfoss Kafe på Herkules, Telemark Nytt treff for alle høst og vintermagene:-) Velkommen:-)
Anne Grete lykkelig 3barnsmor Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg hadde gleda meg såååå til å treffe nye folk i samme situasjon, men jeg får det ikke til på torsdager dessverre. Kos dere masse, så krysser jeg fingrene for at jeg får blitt med neste gang...
annef Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 D var synd! Satser på at d passer neste gang, vi avtaler fra gang til gang så d er ingen faste dager i mnd. Håper alt er fint med deg og ha en fortsatt fin dag!! =)
annef Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 22. oktober 2010 Ville bare takke for en kjempe koslig ettermiddag/kveld i går!! Alltid gøy når latteren sitter så løst!! Tusen takk til Camilla for "gaven" og gleder meg masse til neste gang. Håper flere har lyst og mulighet til å bli med da. Kjør forsiktig og pass godt på dere selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå