Gå til innhold

Er jeg en dårlig mor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....dersom jeg ikke står opp første gang babyen våkner?

Har en gutt på snart 7 mnd'er som sover helt til klokken 8 om morgenen. Da kan han ligge å pludre og klappe i hendene i en halvtime før jeg ammer han, og da sovner han som regel igjen. (Vi samsover)

Neste gang han våkner er klokka alt mellom ni og, som i dag, halv elleve! Og da står vi opp...

Både han og jeg har ett stort sovehjerte, men må si jeg får litt dårlig samvittighet når vi våkner kl halv elleve! Andre har jo vært oppe han halv dag allerede....

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke du er en dårlig mor. Bare kos deg nå som du bare har en. Det blir annerledes med nr. 2 (hvis du har tenkt å ha flere da.)

Skrevet

Åh, jeg er misunnelig! Vår våkner 0519 hver dag ?! Da får han pupp, men sovner ikke - videre er det tid for grøt, og da sovner han med en gang. Men jeg får ikke til å sove igjen når jeg først har stått opp og gitt han grøt..

Skrevet

Ja du burde anmeldes til barnevernet!

Neida, hehe. Gud som jeg missunner dere som kan sove. Jeg har en på 7 mnd som riktignok sover hele natten, til 06, men på dagtid er det kun 20-minuttersøkter. Så da må jeg opp 05.30 hver dag. Har en til. Og jeg synes faktisk jeg er ganske heldig som slipper stå opp om natten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...