Riha Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Her er det min 2. dag på overtid. Ingen tegn til fødsel uansett hvor mye jeg kjenner etter..
lykkeligmams<3 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 heizann, her er d 4 dager overtid og heller ingen tegn til noen fødsel gitt;/ jordmortime imorra så da får jg klage litt der.hehe
Ante:) Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 5 dager på overtid og mistet litt motet i dag, men det kommer gradvis tilbake heldigvis Jeg kjenner ingenting som skal tilsi at fødselen er nær, annet enn at jeg er utolmodig..
lillespire08+10 Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 Blir dere ikke satt i gang 1 uke på overtid? Det skjer i allefall på sykehuset her i Trheim :-)
Vil ha babyen min her snart! Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 6 dager siden termin her også... Skal til legen i morgen, og hun bestiller nok overtidssjekk på Ullevål til neste onsdag, for da er det 14 dager siden termin. Satt på kino i går og hadde vondt i magen + kynnere! Vurderte å gå, men satt ut filmen (bare 20 min ca). Når jeg reiste meg opp var både kynnerne og vondten borte, og i dag har jeg ikke kjent noen ting Det mest irriterende med å "gå over" er at alle spør om jeg har født hele tiden...
krøsamaja33 Skrevet 19. oktober 2010 #8 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er 7 dager på overtid og skal på overtidskontroll på Ullevål i morgen. Regner med JM skal prøve å strippe/tøye litt, men de setter ikke igang før det har gått 14 dager over (det er visst litt forskjellig fra sykehus til sykehus). Håper virkelig det har satt igang av seg selv innen den tid... Ønsker dere alle lykke til, det er jo uansett ikke lenge igjen nå))
Christine209 Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 5 dager på overtid, skal på overtidskontroll på føden på mandag:) Men håper jeg lsipper å gå så lenge.
EllaMaria Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 Seks dager på overtid, skal til overtidskontroll på sykehuset på fredag. Har fått litt høyt blodtrykk, så jordmor ville at de skulle se på meg litt tidligere enn de vanlige 11 dagene (sykehuset i fr.stad). Tålmodigheten går opp og ned. Jeg hadde masse modningsrier den første uken i oktober, så ble det stille. Var på modningsakupunktur på torsdag, rier på kvelden - og ingenting siden det. Vet at han kommer når han er klar, men JEG er i hvert fall klar nå..! Får vondt av å gå, så klarer ikke å gå lange turer, men prøver å "løpe" opp og ned trappen 20 ganger per dag, og diverse andre kjerringråd. Ser ikke ut til å ha noen effekt. Så nå går det i CSI og Sex & the City for å få dagene til å gå fort, så er han plutselig her! :-)
magica og lille tryll ♡ Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 10 dager på overtid, og blir ikke satt igang før mandag!! Klikker snart. !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå