Gå til innhold

Prøve igjen?(lufte tanker)p-piller etter MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mistet i MA i august, og etter den første store sorgen bestemte jeg og samboer for oss å vente til vi følte vi hadde en litt mer rolig tilværelse. Fikk mensen igjen ca 1 måned etter, og begynte på p-piller. Men nååååå...

kommer suget igjen.. hos oss begge.

Jeg er forstatt sykemeldt i forbindelse med en voldsom vond og lei famliekonflikt om arv og gård, og min mann slutter i jobben nå for å begynne på dykkerskolen. Fra mars er han ferdig og er lovet jobb i min fars firma. Jeg vurderer også karrierebytte og er allerede litt igang, på fredag skal jeg igjen til legen og håper å bli sendt til en eller annen form for terapi, for det har vært ganske mye i det siste som sliter på meg.

Min mann er fortsatt i konflikt med sin eks, og sliter med samværsnekt fra en rimelig forstyrra mor som er paranoia scizhofren.

Mye av hverdagen vår handler om å finne lyspunkt, så ting blir litt mer levelig. Og sammen med hyppige skogturer og svømming, snakker vi ofte om barn. Vi ønsker oss noe inderlig barn og vil gjerne prøve så fort som mulig, men prøver samtidig å holde hverandre igjen... det som plager meg....

er p-pillene. Jeg er så redd for å måtte gå inn i en lang prøveperiode igjen pga de. Er det noen som har erfaring med MA/SA så p-piller en kort periode og SÅ nytt forsøk? Jeg leser jo at man er ekstra fruktbar etter abort, spolerer jeg dette med p-pillene helt?

Noen erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...