Gå til innhold

Klær som er brukt, men ikke skitne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjør dere av dem? Tilbake i skapet?

Jeg synes huset flyter over av klær som ikke er rene, men heller ikke klare for vask. Er ikke særlig glad i å bruke de samme klærne to dager på rad, så da sier det seg selv at det hoper seg opp med "halvskitne" bukser, gensere, skjorter osv...

Har noen knagger på soverommet til sånt, men der blir det så fullt etter hvert at vi nesten ikke får opp døra (de henger rett bak), eller at ting faller ned.

Jeg blir gal!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et garderobeskap i gangen som jeg har slike klær. Det er ikke aktuelt å legge klær runt i huset mitt å flytte.

Har problemet med 2 tenåringer som skifter omså flere ganger om dag klær og litte barn til tillegg. For så bruke klæren en time dagen etter.

Det skulle ha blitt rott vist jeg ikke har hatt garderobeskapet for å ha slike klær.

Skrevet

Barna skifter hver dag. Eller om de har badet på kvelden og tatt på klær så tar de på samme klær dagen etter.

Jeg har noen knagger på badet hvor jeg henger slike klær, noen ganger blir det liggende litt på en hylle på gangen også.

Men går som regel med klærne et par dager og så kaster de til vask.

Skrevet

Men HERREGUD!!! Klær som ikke erskitne er det vel bare å legge tilbake i skapet...

Skrevet

I vårt hus er det KUN 3 steder man får ha klærne sine:

1. på kroppen

2. i skapet

3. i vask

Kan da jammen ikke bli enklere enn det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...