Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Det er sannelig ikke enkelt å finne jobb nå om dagen. Jeg har jobbet i 10 år med ulike ting så har både utdannelser og erfaringer til flere ting. Jeg er også allsidig og tar det jeg kan få.Nå har jeg søkt på alt, vært rundt og hørt på steder og med bekjente men ser ut som det er ganske så vanskelig om dagen. Noen som har tips?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hvilken utdanning, erfaring og interesser har du da? Det er mulig du sikter litt høyt i forhold til jobbene du søker. 10 år er ikke så veldig mye hvis du har vært innom mange bransjer og skiftet jobb mange ganger. Det kan skremme mange arbeidsgivere om du sjelden beholder en jobb mer enn 2-3 år.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Gatekjøkken 1 år, Klesbutikk 6 år, Husøkonomassistent og stuepike 6 år, lærer 3 år. Har jobbet på flere av stedene på samme tid over ti år. I disse årene tok jeg lærerutdanning. Jeg søker på av stillinger fra lærer, assistenter, servitører, butikker, kontorjobb osv. Det er ikke mange stillinger ledig her jeg bor og mange om jobbene. Jeg må finne en måte å stikke meg ut på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå