Gå til innhold

Dere med hunder (gjerne store hunder)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke skader har hunden din gjort på huset ditt? Revet opp tepper? Skrapet opp gulv? Osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg hadde hund, men da klarte hun å:

- Rive opp gulvbelegget på kjøkkenet

- Bite istykker beina på x antall stoler.

- Bite en del dør/vinduskarmer

- Parketten var en eneste stor ripe etterhvert.

Sikker noe mer også, men orker ikke tenke så tidlig om morgenen.

Skrevet

Vi har ingen stor hund, men en hund kan da gjøre skader uansett str;)

Vi har nok vært heldige med vår frøken- hun har ikke ødelagt store greiene i løpet av det året vi ahr hatt henne.

Selv da hun var valp skjedde ikke store skadene;)

Men klart- noe har hun jo klart;

hun er veldig glad i små plastikkleker, så barna har måtte sagt farvel til noen små dukker og andre småting som de har slengt fra seg noen ganger (fin lærepenge egentlig;)

parketten ser vi ingen tydelige merker på etter henne, men klart kan jo være at noen av ripene kommer fra klørne hennes;) Har jo noen riper her og der med 3 barn, katt og hund;)

På døren til yttergangen kan vi se noen riper etter en liten valp som ville ut.. Heldigvis så er dørene her i huset fra 70-tallet og laget av "papp" så de skal byttes uansett! Hun har uansett sluttet å angripe dørene her, så blir ikke fler merker.

Utenom disse småtingene så er det værste hun gjør til daglig å hente sokker og bamsene til barna å tar med seg i sofaen for å kose med:)

Skrevet

Han jeg har nå har aldri ødelagt noe. Den forrige derimot gikk etter alle mine personlige eiendeler som lå rundt. Mobiltelefon, solbriller osv. Var oppå benken og tok tallerknene med middagsrester osv. Ble rimelig "baby proof" den leiligheten etter hvert. Heldigvis har sofaer, tapet, gulv og dørkarmer fått stå i fred ;-)

Skrevet

Vi har en hund på 2 år.Og den har aldri ødelagt noe av invetaret i huset.Det den liker best er å gå i undertøyskuffen min og dra ut alle sokkene.Han er en sokkoman.Så har har ødelagt noen sokker ja.sofa,stoler og annet har fått lov til å stå i fred.Han har forresten ødelagt ett par sko å.Vi må alltid passe på å ta skoene i hylla ellers så er det fare for at di forsvinner:)

Skrevet

Uopdratte dyr??

Er dere de samme som lar dyr og barn være sammen alene også eller??

Skrevet

Vi har en labrador på snart 2 år!!

-bitt MANGE leker til barna

-noen par sko

-kommode kulene på skuffene

-bitt hull i sete på ATV

-ledning på plen klipper

-mange madrasser i buret sitt

-revet i stykker mange sokker

-hempene på sekkene til barna

-stolben og bordben

-teppekanter

-og mye mye mer

men nå er hun endelig begynt å roe seg:)

men er et fullverdig familimedlem fordi!!

Skrevet

Bikkja vår har ødelagt brillene mine til mange tusen kroner, et par fjernkontroller, en mobiltelefon, og overmadrassen på senga vår.

Eller har hun skrapet en del på dørene så det er store klormerker på de, og gulvet er jo ikke akkurat vakkert.

Skrevet

Vi har en hund på ca 40 kg (blanding mellom rottweiler, labrador og schæfer). Hun er nå snart 5 år, og har ikke gjort noe skade på ting og tang siden hun var valp. Da tygde hun over ledningen på pcen en gang, og var litt glad i sko. Men må jo regne med slikt når hun er en liten og nysgjerrig valp:)

Ellers har hun aldri ødelagt noe i huset noen gang.

Skrevet

Mine hunder (Spaniels) har ikke ødelagt noe av verdi. Nå ønsker jeg meg en schæfer. De er vel kjent for å leve lenge i valpestadiet

Skrevet

Hmm.. *tenke*

- Ødelagt tepper

- Ødelagt to vegger (bitt og skrapet opp tapeten)

- Skrapa opp sofaen

- Spist på stolbein

Har vel også skrapet opp litt gulvet og ødelagt leker og klær, samt stjelt maten vår ;))

Skrevet

18:12

dette var som valp altså.. litt flinkere nå ;)

Skrevet

Med en valp som klør i tennene ble hjørnene på ett antikt bord gnag på.

Ellers tygde hun i stykker en mobiltelefon.

En gang før vi andre stod opp fikk hun tak i en ølboks som lå i pappen i en pose, som hun bet hull i og deretter dro med seg opp i skinnsofaen, så da vi stod opp lå hun i sofaen å slikket det i seg Xp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...