Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er samboer med en fantastisk mann, vi har begge to barn fra før, og venter vårt første (og siste) barn sammen... Det jeg lurer på er hvordan dere stiller dere til bilder osv han har fra før... han jeg er sammen med hadde et forhold til ei i to år mellom eksen han har unger med og meg.. Han har en stasjonnær PC bak tvn..med masse bilder fra ferier etc han har vært på med henne.. jeg bryr meg ikke noe om bilder han har av eksen og barna og deres liv, men kjenner det plager meg litt at han har de av hun andre liggende sånn tilgjengelig på pc.. jeg har fjernet alt av meg om min eks, bortsett fra et album som ligger i ei eske i kjelleren...uten at han har bedt meg im det.. jeg gjorde det av respekt for han.. kjipt for han å finne det.. Lurer bare på om det blir smålig å be han rydde litt på pcn.. legge det over på en minnepenn eller noe?? jeg hater å fremstå som sjalu...ikke at jeg trenger å se på bildene, men jeg vet de er der liksom..han har sikkert ikke tenkt over at de er der engang.. hvordan er det hos dere som deler livet med menn med historier før dere?? Har dere tenkt over dette med bilder?
Feminuch!<3 Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 hei:) samberen min har en datter fra før og jeg ingen men vi venter vår første nå. Og på pc så hadde han bilder av jenter han hadde hatt etter eksen sin (moren til datteren) som jeg slettet selv, og sa ifra til han etterpå og han sa det ikke gjorde noen verdens ting. Det var ikke noe han hadde bruk for uansett. Er vel ca 10 bilder av eksen hans som er moren til datteren hans på denne pcn men der er det bilde av datteren også, så de syns jeg bare kan være der. Men de andre bildene som var av jenter han hadde hatt etter det fjernet jeg uten at han syntes det var noe problem. Jeg hadde og selv en del bilder av ekser osv som jeg har slettet med tanke på respekt for han, det skal jo gå begge veier. Så du burde kansje si det til han at du synes at det plager deg og nevne at han kansje burde fjerne de med tanke på at du gjorde det samme, så skal nok det gå bra. Ser ike vitsen med at han skal ha bilder av gamle flammer! Mener jeg da:)
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 Tusen akk, for svar.. godt å få bekreftet at jeg ikke er hysterisk her..er veldig enig med deg.. bilder av ungene er greit, men blir litt rart med bilder av de to sammen på ferie, liksom.. skal ta det opp ikveld, men da finner han ut at jeg har kikket på pc`n og da.. huff..jaja..jeg tror ikke han kommer til å reagere negativt eller noe, men det føles litt nedverdigende å måtte spørre.. men jeg tror ikke han kommer til å tenke over det hvis ikke jeg spør..
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. oktober 2010 takk, skulle det stå, ikke akk
Gjest Mentha Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg hadde også bare snakket med han om bildene. Spurte min sambo om det samme da vi flyttet sammen, og vi ble enige om å fjerne alt sånt fra felles områder på pcn, og heller legge det i en "privat" mappe på hver vår minnepinne, hvis det var noe vi ville spare på. Jeg er litt sær og liker ikke å slette bilder (for da ender det gjerne med at jeg blir redd for at det var noe annet på bildet enn det jeg trodde, og så blir det bare stress i hodet mitt ), så da fant vi det som en middelvei. Jeg gikk litt lenger og jeg da, og fant myspace siden til sambo, hvor han ikke hadde vært på flere år (siden før vi ble sammen). Der lå fortsatt ex'en som kjæreste, og jeg spurte pent om han ikke kunne endre det, selv om han aldri var der. Det var selvsagt ikke noe problem, men, som han sa selv, han hadde ikke tenkt over det engang... Det er fort gjort å glemme ting man ikke tenker på til vanlig, når det blir en endring i livssituasjonen. Men da bør det jo være helt greit å minne dem på at vi kanskje ikke liker det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå