Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg ønsket meg sølv til min sønn, kakegafler/te-skjeer, de koster rundt 250-400,- avhengig av mønster, men det er en fin ting og man kan fortsette og ønske seg det etterhvert som de blir større. Min sønn er nå konfirmant og har til 12, i tillegg har snille oldeforeldre kjøpt kniv-gaffel-skje så han har noen kuverter av det også Eller kjede, eller armbånd med gravert navn..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Vår fikk sølvbarnebestikk og sølvkopp som han bruker. Han fikk også et sølveggeglass (og vet ikke helt hvor ofte det kommer til å bli brukt). Han fikk også barnebibel (fin gave fra faddere), litt klær og penger. Det meste av dette er ting som vi bruker. Hva med å ønske sovepose om dere er friluftsmennesker. Jeg ville styrt unna smykker, sjelden det blir brukt av de jeg har observert og hørt fra andre mødre (spesielt til gutter). Dere kan også ønske bøker, ulike klassikere innenfor eventyr etc.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Gutter bruker også smykker, men eggeglasset mine 3 barn har fått (tradisjon) nei det er aldri i bruk.. Sovepose til en nyfødt?? vel..
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Er dere friluftsmennesker er det masse kult å ønske seg. Gutten vår fikk sovepose, fiskesett til barn og kjempefin fiskekniv med inngravert navn og dato. Ellers fikk han kunst, det synes jeg var genialt! Fine eventyrbøker er fint å ønske seg også. Og kanskje gavekort hos en flink fotograf?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 nå ble jeg nysgjerrig, kunst??? hva slags?
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 http://www.minmage.no/i/i.aspx?i=329&ii=348&iii=346 Her finner du mange gode tips..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå