Gå til innhold

Etter to år med prøving..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter to år med prøving flytter jeg inn hit..

Positiv g.test i går og positiv digital g. test i dag...har ikke ord...

er helt uvirkelig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!! Utrolig kjekt når det endelig blir lønn for strevet!

Velkommen hit;)

Skrevet

Gratulerer så mye - og lykke til!

Skrevet

Saa fantastisk!!! Gleder meg virkelig paa dine vegne! Det har ikke gaatt opp for meg heller enda, det er,som du sier, uvirkelig! Har ikke paa langt naer holdt paa saa lenge som du, men begynte paa nyaaret, saa etter saa mange mnd aa se positiv test, det er for godt til aa vaere sant!

Stor gratulasjonsklem, nyt det max, og lykke til videre!!!

Naar har du termin?

Skrevet

Jeg vet hvordan du har det. Vi har vært prøvere i to år, vi også. Så i september ble jeg plutselig gravid, og visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. Dro ut å kjøpte navnebok, litt klær osv for å spontanabotere når jeg var 5 uker og 5 dager på vei :(

Men nå har jeg tatt ny test, og utrolig nok ser det ut til å være 2 røde streker på testen :) Skal ta en digital cb test imorgen for å få det bekreftet... Er nå veldig redd for å sa igjen... fikk kanskje 2 dråper blod på papiret igår, men ikke noe særlig smerter eller mer blod etterpå... Nå er jeg redd for at alle følelsene i magen er tegn på at noe er galt.... utroolig ekkelt å ha det sånn egentlig...

Skrevet

Gratulerer såååå mye!!! Har prøvd selv i over 2,5 år, vært gravid 4 ganger underveis, men mistet x 2 i MA (ihhv uke 12 og 10) og x 2 i SA (begge gangene i uke 5), i dag er jeg 12+0 uker på vei og jeg var på UL for nøyaktig en uke siden og der var det ett lite vitalt foster på 4,5 cm CRL som veivet med armer og bein!! Helt fantastisk opplevelse :)))

Og vi greide det på den gamle måten helt av oss selv, enda jeg har gått på x antall hormonkurer osv - så greide vi det altså selv den måneden vi hadde minst sex og tenkte minst på det, rare greier, hehe ;)

Ønsker deg lykke, lykke, lykke til og gratulerer sååå mye!! Synes det er litt ekstra koselig når vi "slitere" lykkes ;)

Stooor klem fra

Skrevet

Gratulerer både til deg og alle de andre!! Skjønner at det er mange tålmodige sjeler her inne som jeg virkelig beundrer!!

Lykke til og håper alle spirene klorer seg fast!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...