lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 19. oktober 2010 #1 Skrevet 19. oktober 2010 begynte på p-piller første dag av mens, sluttet på di etter 1 uke. hadde sex m fyr nr 1 ca 2 dager etter jeg sluttet på de, å 4-5 dager før mens skulle kommet. i mellom der sex m fyr nr 2, ca 8-10 ganger. har vanlig mens syklus på 28 dager. hvem er far tror dere? selv håper å tror jeg det er fyr nr 2. etter beregnigene hadde jeg sex m fyr nr en 6-7 dager før eggløsning. kan noen hver så snill å svare?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Er vel ingen her som kan svare deg på det. Eneste måten å finne ut hvem som er far er jo å få tatt en DNA-test av potensielle fedre og babyen.
Guttemamma75 Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 Ettersom du har hatt sex med to forskjellige innen samme periode er det umulig å si hvem som er far uten å ta DNA test. Eggløsningen kan ha kommet tidlig eller sent og glem ikke at sædcellene lever i mange dager inni livmora... Du må nok pent vente til barnet er født og ta en DNA test av barnet og de potensielle fedrene..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå