Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har tatt ultralyd ved sykehuset østfold her? Som vet om det er lov å ha med søsken på den undersøkelsen? Jeg har to sønner fra forrige ekteskap som virkelig ønsker å være med å se sin lillesøster/-bror. Jeg har også lyst å ha de med, også min nye samboer. Det viktigste for meg er at de skal føle tilhørighet og delaktighet i dette som skjer, min store skrekk er at de skal føle seg "til overs" i denne lykken. De gleder seg masse nå og jeg tror at en ultralyd-undersøkelse vil være stort for dem å være med på. Gutta mine er 6 og 11 år og har visst om denne graviditeten siden vi begynte å prøve og når jeg ble gravid, fortalte dem nyheten når jeg var 6 uker. Alle gleder seg )) Noen som har erfaring med SØF på dette området??
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 jeg fikk inntrykk av at de ikke ville ha med barn, så vi tok privat ultralyd hvor barna fikk være med. Har hørt om andre som har hatt med barna på SØF, men det har kun vært et barn. Rommet er veldig lite og det blir fort trangt der, og ventingen i gangen kan bli ett mareritt og gutta dine ikke er veldig stille. Hadde tatt en telefon. Kan også anbefale privat undersøkelse selv om det koster ca 700.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå