feris *fødeklar :)* Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Er 6+2 og blir mer og mer kvalmere for hver dag som går..varer hele dagen nesten...mitt andre svangerskap, hadde ikke noe på mitt første... håper den gir seg, når sluttet det hos dere? baby2
gyssan Skrevet 19. oktober 2010 #2 Skrevet 19. oktober 2010 Hei! Føler med deg... Eg er rundt 6 no og har vore dårleg den siste veka. Sist gong var det slik ôg, så eg var vel forberedt, men hadde gløymt kor slitsomt det er... Hjå meg gav det seg etter første trimester, heldigvis. Etter det var eg frisk og fin resten av svangerskapet. Satser på det same denne gongen. Det er jo veldig individuelt, men krysser fingrar for at du snart er god igjen :-) Lukke til!
feris *fødeklar :)* Skrevet 19. oktober 2010 Forfatter #3 Skrevet 19. oktober 2010 hei "gyssan", takk for svar....kjøpte meg faktisk akupunktur armbånd, sånn med kule på fra apoteket idag...og det hjalp! har ikke vært kvalm idag i det hele tatt...anbefales. kr 159, grei pris oxo. verdt å prøve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå