stearin Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Nå skal jeg kjøpe ulltøy til snuppa mi på 5 mnd, men har ingen aning om hvor de selger det til en billig penge.. Kvalitet er ikke så nøye (bare det ikke er så ille at det klør og gjør henne sår eller noe), tenker at det ikke er nøye at det varer så altfor lenge siden hun vokser fort ifra det. Hvor shopper dere ullundertøy til barna?
Alenemamma :) Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 de ullene jeg vet om som joha, janus, tom og trine, penuts, og refleks, ligger på nesten samme pris, rundt 100 lappen for bodyer .. av og til de har tilbud da, her jeg bor har de tilbud på name it bodyer 30%. Så er lurt å sjekke litt rundt før du kjøper. Obs har også gode tilbud på janus!
* 5 om dagen * Skrevet 19. oktober 2010 #3 Skrevet 19. oktober 2010 de forskjellige merkene i ull, som er nevnt over her, fåes køpt på sparkjøp...også på nettet.janus er noe dyrerer, men tom og trine er bra tøy det også, til nesten halve prisen av janus. www.sparkjop.no
Gjest Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har kjøpt mye ull fra ulike steder og er faktisk godt fornøyd med ullundertøyet fra sparkjøp
Ophelia & Jr. Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 Jeg er også godt fornøyd med Tom og Trine ulla fra Sparkjøp. Men vær OBS på at det er litt smått i størrelsen. Iallefall bodyene. Strømpebuksene er ikke så ille.
FruV Skrevet 19. oktober 2010 #6 Skrevet 19. oktober 2010 www.mobelkjelleren.no Her selger de både janus og joha
fargofin Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 hos www.trebjørner.no har de endel ubehandlet ull veldig billig! Kjøpte body til 129,- og ull/silkebukser til 139,- der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå