Gå til innhold

hipp hurra!! har testet svakt positivt....håper den bare blir sterkere og sterkere :)


* mamma til 2 prinser*

Anbefalte innlegg

3 dager før forventet mens, har jeg testet positivt....pluss tegnet var litt svakt, men det var ikke tvil om at pluss tegnet var der....skal teste denne uka nå, så håper jeg spiren sitter på plass.da vil termin være rundt 4.juli :))))

 

masse lykke til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer:)

 

Når blir den sterkere? Jeg hadde svak strek samme dag som ventet mens, ventet to dager og tok en ny test men den var også veldig svak. Klarer liksom ikke å tro det helt før jeg får en sterkere strek:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også lurer på dette med svake tester... streken har vært lik i mange dager...svak. siste test tok jeg en dag etter ikm og den var svakest av alle, gikk rett i kjelleren og forbereder meg på det værste. Har hatt 2 Ma bak meg i år, og klarer ikke ¨å slappe av. Ikke testet i går eller i dag, er så livredd den skal være negativ. Fikk cbdigital med gravid for 5 dager siden, ble så glad da, men føler testene er uforandret eller faktisk svakere etterpå. Er dette et tegn på kjemisk graviditet? Noen som har hatt det likens? Alle er tatt med morgenurin...

Sukk!

Har du testet noe mere Junibarn.?..(husker ikke resten av nicket:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette! Testet positivt tirsdag ettermiddag, onsdag morgen og i dag, men alle er like svake. Mulig litt sterkere i dag hvis jeg legger skikkelig go'vilja til!! Tok en digital CB test også i dag, og det lyste Gravid i alle fall.

Hadde en MA i sommer og kjenner at jeg ikke greier å slappe helt av enda... Har termin 12 juli (ikm nå på lørdag) så det er enda tidlig, men blir nervøs når den ikke er skikkelig sterk!

 

Dere som har testet mer og fått en sterkere strek, får gjerne fortelle om dette!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trønderline

 

Nei jeg har ikke tatt flere tester, vurderer om jeg skal kjøpe en test til i dag bare for å være sikker.

 

Siden menstrasjonen ikke har kommet og jeg har testet to svake regner jeg med at det stemmer, men klarer liksom ikke å slappe av alikevel..

 

Håper du får en sterk strek og at det denne gangen går bra med deg:)

 

Masse lykke til:))

 

Kanskje jeg kommer tilbake med testsvar i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

jeg har testet svakt på to tester de siste dagene. Kjøpte en digital test og den stod det svart på hvitt.. GRAVID!

Den er litt dyrere men anbefales! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HALLELUJA!

 

Har hatt sånn angst fordi testene har vært så svake i mange dager. Den siste har jeg tilogmed tolket som negativ en dag etter ikm.

Etter testevegring i 2 dager, tok jeg alikevel en test nå i ettermiddag. Jaggu var den ikke sterk og tydelig:-)

Jeg har vel bare vært treg til å produsere hcg i starten...

Håper ingenting av dette indikerer at noe ikke utvikler seg som det skal.

Skjelven og imidlertidig lettet:-)

Enn dere andre? Har dere sjekket noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt en test i dag tidlig som var litt sterkere enn i går :)

Tok en test med ukesindikator i dag også (nå nettopp) og den viste 1-2. Leste selvfølgelig etterpå at den SKAL utføres med morgenurin for å få riktig ukesindikator...

Er bare glad for at den viser Gravid :) Håper den gjør det i 8 mnd til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) Dette er uvirkelig, har ikke gått opp for meg ennå, men gleder meg faktisk veldig til å gå gravid igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...