Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Skal jeg sende sms til mannen jeg møtte i helgen? Vi var begge klin edru, så det er ganske klart at det ikke var en fyllegreie.. Vet ikke helt om jeg tør, det er så lenge siden jeg har vært i kontakt med menn
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Gjør det! Man skal ikke sitte på gamlehjemmet og angre på de tingene man aldri gjorde....
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Iik, jeg sendte smsen Spent på om jeg får svar nå hehe.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Ja, ganske kjapt også! Kanskje jeg skal spørre om vi skal ta et glass vin sammen en kveld?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Hehe.. Skal du seriøst la svarene her inne avgjøre det? Vi veit jo ikke hvordan dere møttes, hvordan kjemien var etc! Var kjemien god, og du likte han, så kjør på!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Neida, det er ikke svarene her inne som avgjør det, men det er jo litt morsomt å ha noen å snakke med underveis, når man biter negler av nervøsitet
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #10 Skrevet 18. oktober 2010 Så gøy! Der ser du, det var bra at du turde :-) Kos deg på date!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå