Kuredu Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Ja! Men jeg har 3GS da,,,,,,,,,,ikke prøvd 4G
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 19. oktober 2010 #4 Skrevet 19. oktober 2010 Hiver meg på bølgen - JA! :-)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. oktober 2010 #5 Skrevet 19. oktober 2010 JA! Er superfornøyd med min 3Gs:) Om du ikke er kjempe avansert og trenger mange spesifikasjoner som raskere mail osv, så er 3gs mer enn bra nok:) Enkel å forstå og rett å slett, ABsolutt verdt hver krone:)
Askepott 3 barnsmor Skrevet 19. oktober 2010 #7 Skrevet 19. oktober 2010 Har den nye og er suuuuper fornøyd så JA:)
Underveis --> Skrevet 19. oktober 2010 #9 Skrevet 19. oktober 2010 Kupper tråden litt jeg. Hva slags abonement har dere på telefonen? Har fått en som er operatørlåst, og må dermed bytte fra onecall. Er jo vant med telefonregning på 80,- i mnd, så ser jo at dette kan bli litt av en overgang! Har htc-telefon nå.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 19. oktober 2010 #10 Skrevet 19. oktober 2010 talkmore. Kjempe fornøyd
Turtelduen Skrevet 19. oktober 2010 #11 Skrevet 19. oktober 2010 Har netcom... Og med mine max 200,- i mnd tidligere kjenne jeg dette blir dyrt. Hadde jeg bare vist at jeg nå kunne kjøpe Iphone uten operatør fra apple... Da hadde jeg gjort det og hatt min fasjonable tele2 abbonemang... Men jeg har Iphone 4 og mega fornøyd!!!! Gjenstår å se om den holder i lengden. HEhe. Men så liker jeg å leke litt med sånne ting, så da var den super for meg. Samsung sine er også bra!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. oktober 2010 #12 Skrevet 19. oktober 2010 Nei, ikke til mitt bruk! Veldig god til nettsurfing, musikk osv, men som telefon- skrive meldinger spesielt- er den dårlig; går treeegt i forhold til vanlige mobiler med vanlig tastatur og ordliste, og slikt har man ikke tålmodighet til gitt;) Så jeg foretrekker vanlig mobil til ringing og sms, og heller en enkel iPod eller Pc til alt det andre (hilsen oss som har hele 3 iPhoner/ iPoder i hus just nu, men som bare bruker den ene..)
Nå da? Skrevet 19. oktober 2010 #13 Skrevet 19. oktober 2010 Vi har også tre Iphoner i huset. To 4 og en 3gs. Det er stor forskjell på den nye og den gamle. Jeg er avhengig av min, vi synes den absolutt er verdt pengene!!
BlåBlå Skrevet 19. oktober 2010 #14 Skrevet 19. oktober 2010 Om man skal bruke den som telefon, så er den ikke verdt det. Stor og klumpete er den også. Men hvis man setter dingser og kule ting foran selve telefonien, er den bra. Eller "gøy" som jeg pleier å si.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 19. oktober 2010 #15 Skrevet 19. oktober 2010 ja, Ja, JA Er superfornøyd, har 4'ern. Den er helt fantastisk:) Supert kamera og super oppløsning på skjermen. Helt fantastisk telefon. Skjønner ikke de som sier at det er vanskelig å skrive meldinger eller å bruke tlf, som tlf. Synes den er super til det jeg. Kan virkelig rekomendere 4'ern har hatt/prøvd 3g og 3gs og 4'ern er mange ganger bedre enn de to andre.
Ikkenonick Skrevet 19. oktober 2010 #16 Skrevet 19. oktober 2010 Ja, helt klart. Bruker den til alt den kan brukes til, akkurat nå som mobilt bredbånd til pcen...
Let's hear it for the boys! Skrevet 20. oktober 2010 #18 Skrevet 20. oktober 2010 Har 4 og er veldig fornøyd. Absolutt verdt pengene. Det er så greit med telefon og ipod i ett, og kameraet er helt suverent. Finnes utrolig mange kule apps også. Det eneste jeg ikke liker er at jeg stadig kommer borti "knappene" på skjermen med kinnet mitt når jeg har en tlfsamtale. Utrolig irriterende. Plutselig har jeg kommet borti mute-knappen eller speaker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå