Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Er litt redd nå.. I ett par dager nå, har jeg kjent stikkinger nede i "livmorområdet".. Ikke stikkinger egentlig, nesten som kramper.. Det er ikke i "midten" dersom noen forstår, det er litt på sidene.. I det ene øyeblikket er det på høgre siden, i det andre øyeblikket er det på venstre siden.. Noen ganger er det veldig vondt, noen ganger føles det ut som menssmerter.. Jeg skal prøve å forklare hvor det er vondt.. Det er ikke der livmoren er, det er på siden.. Klarer faktisk ikke forklare det bedre, hehe.. Er der eggstokkene er.. Jeg tror ikke jeg kan være gravid, hadde sex lørdag for 8 dager siden.. Mensen sluttet fredagen før jeg hadde sex, mannen kom ikke inni meg, og uansett, så er det for tidlig å merke noe til det.. Hva som kan feile meg?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #2 Skrevet 18. oktober 2010 Vet ikke hva det er for noe, men har hatt det selv, bare at jeg har det bare på venstre side.. så spent på om noen har en anelse om hva det kan være.. Jeg begynte å få det etter at jeg hadde fått barn nr 2. Veldig vondt til tider..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Kan være endometriose. Det er en tilstand der vev som ligner livmorslimhinnen (blodet som kommer ut under menstruasjonen, og som er innvendig i livmoren) finnes utenfor livmoren, som for eksempel i bukhulen. Der kan ”blodet” feste seg, lage blemmer, cyster og sammenvoksninger mellom eggstokker, eggledere, tarmen, blæren og de andre organene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå