Gå til innhold

Overnatte hos Bestmor selv om han ikke tar flaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en gutt på 6 mnd. Han vil ikke ta flaske eller sutt. Jeg har fått han til å drikke fra tutekopp og han spiser måltider med grøt, frukt. Han drikker også vann. Jeg har i lang tid planlagt å feire bursdagen min med et stort selskap, men jeg er usikker om jeg skal gjennomføre det. Jeg skal legge han før jeg drar, men han bruker å våkne noen ganger i løpet av natten.Han drikker av kopp,men ikke de store mengdene. Nå er det bare jeg som har prøvd å gi han flaske eller kopp, så kanskje han drikker mer når Bestmor har han. Ville dere ha satset på at det går bra, eller ville dere ha avblåst selskapet? Det er jo bare en natt og en morgen, men hvis han ikke skulle roe seg så blir det ikke noe bra for hverken han eller bestmor. Dette blir første gang jeg fester etter han kom, hvis jeg velger å gjøre det,

Noen tanker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang jeg hadde en av ungene på overnatting var i forbindelse med ammeslutt ved 8mnd alderen. Så da lurer jeg på om du vanligvis ammer om natten ennå? Hvis du ikke gjør det og bestemor syns det er ok tror jeg kanskje jeg hadde prøvd. Men har du anledning til å "teste" det på forhånd?Gjør det du hadde tenkt som legging, men at du sover der og så lar du bestemor ta han hvis han våkner om natten?

En kjenner jo best sine egne unger og besteforeldre så du må kjenne litt på det selv også, spes hvis bestemor syns det er ok.

Skrevet

du må jo nesten teste det ut da, og ikke satse på at det går?! går det, så fest i vei, visst ikke, så kan du jo feire uten å drikke deg full? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...