Gå til innhold

vebjørn sand bilder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har bildet iskatedralen av vebjørn sand? Og kanskje har lyst å selge det? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dessverre ikke, men vet ikke om du har tittet på finn.no?

Mamma og pappa fikk nemlig tak i to store Vebjørn Sand bilder der til en skikkelig billig penge. Var noen som skulle flytte, og ønske å selge masse bilder. Så kanskje du er heldig å finner noe der:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar.. Har leita overalt, også på finn.. Fant endeligt ett der, og skulle få kjøpe det, så ombestemte hun seg plutselig når hun måtte pakke det ordentlig inn, for posten hadde ikke noe hun kunne bruke, og det giddet hun ikke. Så nå er eg skikkelig skuffa.. Va egentlig ment som en overraskelse til min samboer, han har ønska seg det bildet så lenge eg har kjent han.. og før det.. Men vet ikke hvor eg skal klare å finne det uten att det skal koste meg skjorta.. for det har eg desverre ikke råd til.. SÅ hadde blitt veldig glad om noen visste om noen steder eg kunne fått tak i det bildet..:) eller noen selger det..:)

Skrevet

Hei.. Ja er det bildet eg mener. Men er igrunn ute etter ett som ikke er så dyrt.. Det har man ikke råd til..:) Hadde vert den perfekte julegave til min kjære...

Skrevet

ønsker veldig....;) noen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...