Gå til innhold

jeg er så forelska!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og herregud så herlig det er!!

Mannen min gikk fra meg for 3 år siden, og jeg trodde jeg aldri kunne bli forelsket igjen..

Så møtte jeg en for ca 6 mnd siden, helt tilfeldig, men vi visste hvem hverandre var (Møttes flere ganger på fester osv, men aldri vært noe mellom oss)

Og det var plutselig veldig rart, og jeg følte ikke så mye til og begynne meg... men vips, nå er jeg stormende forelsket!!

 

Tenker på han hele dagen, og smiler fra øre til øre om det tikker inn en mld eller han ringer meg...

Føler meg skikkelig fnisete, men jeg liker det :D

 

FANTASTISK!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååå bare nyt det :D

 

Såå koselig det er !! Ingenting i verden er bedre enn å være lykkelig forelska!! Viss man ser bort fra å sette et barn til verden da:) Det er jo det største :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...