Gå til innhold

føde på st.olavs i de nærmeste uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det fler som skal dit? jeg har enda tre uker til termin men av erfaring fra foregående fødsler så kan det skje når som helst og evt om 4-5 uker.. fikk første 13 dager over termin og andre 12 dager før:)

Håper det ikke er like mange fødsler på samme tid denne gangen som det var i oktober for to år siden, litt kjedelig med stressa jordmødre etc. Men ellers veldig fornøyd med st. olavs:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også føde på St.olavs, og har termin 8. november. Fikk min første 4 dager før termin, og er spent på når denne jenta vil komme til verden. Godt å høre at du var fornøyd med St. Olavs selv om det var mange fødsler på samme tid. Selv fødte jeg på Ullevål og der var det rimelig kaotisk. Blir en spennede tid fremover:-)

Skrevet

Vi skal dit om en seks ukers tid. Har ikke hørt noen klager fra andre som har født der, så håper vi får et like fint opphold. Ikke minst håper jeg at alt går så fint at vi kan være på barselshotellet :)

Skrevet

Jeg skal forhåpentligvis føde der om ikke så lenge, ja:)

Termin i morgen, så nå venter vi spent her!

Skrevet

Ja jeg skal føde mitt første barn der forhåpentligvis denne uken. Har termin på onsdag! Håper det går fint og at vi får ligge på det fine barselshotellet :) Lykke til!

Skrevet

Jeg skal det.Har termin om 2.5 uker.

Fødte storebror på St.Olav å (ble hasteks) og er ganske fornøyd med de.

Skrevet

Jewg har termin om 10 dager og skal føde på St.Olavs. Har veldig positivt inntrykk så langt etter å ha vært der på div kontroller og UL.

Skrevet

Skal også føde der, rundt 14.nov forhåpentligvis :) Ja, takk gjerne før :)

Har født der en gang før. Den dagen ble det født 17 unger samme dagen, så vi fikk ikke mye oppmerksomhet, men det husker jeg ikke noe av. Jeg var i min egen lille smerteverden. Var samboern min som var mest bekymret over at vi var så mye alene på fødestua.

Skrevet

skal dit forhåpentligvis i disse dager. har 3 dager til termin. gleder meg masse til å føde der. var der i 2006 også, og fikk ligge på det helt nye pasienthotellet. var helt TOPP der!! sinnsyke snille JM og kjempeoppfølging etterpå. maten på pasienthotellet er bare helt topp. en fantastisk start på livet sammen kan man si. så gled dere damer:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...