Gå til innhold

ul i morgen ååååååååå gruer meg!!!!!


prøverigjen:)

Anbefalte innlegg

men, har fått noen flere symptomer fra uke 9 til uke 10,

så det er vel et godt tegn!?

i uke 9 kom kvalme, reagerer på tannpasta: da brekker jeg meg, mye mer sterk metallsmak i munnen..

andre som har fått sterkere symptomer uke 9?

huff og huff den ul.skal være så lykkelig hvis det er i orden,

har hatt en MA og en blir så redd for å få det igjen,,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ha masse lykke til:) Håper alt er i sjønneste orden.

 

Selv skal jeg også på UL i morgen. har hatt mer eller mindre konstante blødninger siden uke 5, er 8+2 nå. Har sett liv to ganger tidligere tross dette. Har også hatt to SA før. Så sjønner veldig godt hvordan du har det.

 

får håpe vi begge kommer med gladmelding i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Jeg skal også på UL i morgen. Grugleder meg, med vekt på gru... Måtte avbryte svangerskap i november, var da 15 uker, pga misdannelser på fosteret. Så nå skal vi for første gang å sjekke om noe kan være galt denne gangen. Jeg er i dag 9+4.

 

Sist hadde jeg en vond følelse mens jeg var gravid, denne gangen har det vært annerledes. Men jeg er veldig nervøs, og kan liksom ikke skjønne at alt kan være som det skal...

 

Lykke til, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag, alle sammen!!!

 

Prøverigjen: du så hjertet slå litt tidligere, ikke sant? Da skal det visst være liten sjanse for at det går galt, så tror virkelig du får se et flott lite bankende hjerte i dag! -Det gjelder forresten alle dere. :o)

 

Men skjønner frykten, altså! Selv skal jeg i morgen, og pga mye blødninger så blir det faktisk min fjerde ul! Huff, er litt mye.. Men det føles jo som å skulle opp til sitt livs viktigste eksamen..

 

Gleder meg til å høre positive tilbakemeldinger i dag! Håper små bankende hjerter kan gjøre at dere kan senke skuldrene skikkelig. Det er så vondt når de fæle erfaringene ligger bak og skremmer en. Det er vanskelig å tenke seg at det kan gå anderledes enn sist..

 

Så masse lykke til! Tror som sagt det komme til å gå veldig bra, men føler veldig med dere alle. Masse lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til idag alle sammen! Krysser fingrene for gode resultater for dere :) Her blir det ul imorgen, dette blir det 2, følges opp ekstra denne gangen etter to MA . Er idag 10+0 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...