Gå til innhold

Uff, den forbaskede sexen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn og den yngste er 3, 5 mnd. Vi har ikke hatt sex siden hun ble født. Mannen min er verdens snilleste. Han driver overhodet ikke noe press på meg på å ha sex igjen, men det er klart han håper jo at det skal skje snart. Det er selvsagt endel hormoner inni bildet, men sex er det mest uinteressante jeg kan forestille meg akkurat nå.. :)

Når ungene sover har jeg overhodet ikke behov for mer nærkontakt, og vil heller sove i senga enn å ha sex. Vi sover på hvert vårt rom siden minstemann er ganske urolig på natta, og jeg syns det er deilig å ha dobbelsenga alene.. Savner ham rett og slett ikke. Men jeg elsker jo mannen min, og føler litt press på å gi ham litt oppmerksomhet også snart. Bør jeg overtale meg selv til å ha sex igjen bare sånn for forholdet sin skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes ikke du burde "gi etter" for sex for å gi ham bekreftelse. Du skriver at han er tolmodig og har forståelse på hvorfor ting går litt på halv tolv. Hva med å bare gi hverandre en kos og en nuss på kinnet ? Det kan bety så mye mer en å ligge sammen uten følelser.

Skrevet

Ammer du? Da får du i grunn den kontakten du trenger fra babyen. Det var samme her til jeg måtte slutte å amme. Da plutselig fikk jeg lyst igjen. Da trengte jeg den nærheten.

Jeg syns ikke du skal presse deg til sex. Det fører ikke til noe godt for noen av dere. Men kanskje du skal vise han ekstra oppmerksomhet utenom?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg syns heller ikke ta du skal presse deg til å "gi han sex"; men jeg syns absolutt at du bør gi deg hen til han på andre måter. Dette er vel dokumentert opp i mente at menn gjerne føler seg til overs i den sammenhengen, siden barnet får hele moren, og det ikke er noe igjen til far? Det er viktig å huske på å være kjærester selvom man har småbarn :)

For min del hadde jeg ikke noe problemer med lysta etter fødsel, synet at den fantastiske skapningen jeg og kjærsten min hadde laget, gjorde meg bare enda mer "glad i han" (om det kan sies på den måten)

Skrevet

Husker at vi ikke hadde sex før etter 5 mnd og da tvang jeg meg selv til det....Hadde egntlig ikke lyst i det hele tatt... Vel, var ikke mye penetrering som skulle til før sexlysten brått kom tilbake med full styrke ;) Kunne ikke fatte å begripe hva som hadde fått meg til å være uten sex så lenge ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...