Gå til innhold

SERIØST, dama i ungemødre er GAL!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stå å hyle å skrike faen, helvete + + med ungen i vogna i steikende sol... Nei!! Hu skulle blitt voksen før hu fikk barn! Hadde det vært dattra nmi hadde jeg pent hentet ut ungen å bedt hu vokse opp!! Håper noen trår til snart!!

Skrevet

Synes det virket voldsomt, ja. Men kan jo hende at klippinga er gjort slik at hun fremstilles litt rart. For alt jeg vet kan hun være verdens beste mamma utenom serien.

Skrevet

Bv burde ha blitt koblet inn. Det er tydelig at den jenta ikke er moden nok til og være mor! Stakkars unge!

Skrevet

Hun er sånn. Utrolig slitsom jente.

Skrevet

ENIG! Kjenner at jeg blir direkte flau når jeg ser på..stakkars unge, ble jo sikkert livredd av all den ropinga fra stadion! Enkelte burde ikke fått unger...

Skrevet

Kan man se ungemødre på nettet?

Skrevet

Uff ja, fikk skikkelig vondt av den søte, lille gutten....

Skrevet

Hun stod vel å bablet om at hu var så lykkelig fordi hun endelig hadde en lites tass som heiet osv..

eeeh, nei.. han gråt jo nesten!!

Gjest Persille☠Kadalma
Skrevet

Enig i at det var voldsomt, han kunne i hvert fall fått på hørselvern.

Men hun fikk meg til å le, bla med denne : "Han har fått det (fotballinteressen) inn med morsmelka, allerede før han ble født"

Skrevet

Barnevernet er koblet inn.

De ha rfått mange klager på henne i forkant av serien.

Skrevet

Uff, om det er så ille så håper jeg virkelig at barnevernet er koblet inn!

Skrevet

Du som skrev at barnevernet er koblet inn, vet du hva de har gjort? Får håpe hun får noe hjelp!

Og hun er da egentlig ikke så ung, 19 år! De fleste 19åringer jeg kjenner er laaaangt mer modne!

Skrevet

Jeg måtte bytte kanal. Babyen hylte jo når de scora og alle brølte sånn. Han var nok ivredd.

Stakkars gutt.

Uff, jeg håper den serien ikke viser real life....

Skrevet

Rettelse, barnevernet VAR koblet inn. har desverre meldt seg helt ut nå..Grunnen til det vil jeg ikke gå inn på..Men ja den jentungen burde ha fått mere hjelp. Hun er slik hun blir fremstilt på tv, om ikke verre.

Guttungen har bla NULL rutiner hjemme..

Grunnen til at jeg vet mye om henne er at vi har en felles venn ..En venn som er så inderlig mye mere oppegående enn Lena.

Og som jeg ikke skjønner at vil ha noe med henne å gjøre..Håper i alle fall hun etterhvert klarer å banke litt vett i skallen hennes..For det vet jeg hun prøver på.

Skrevet

hvem er denne jenta??

har kun sett på unge mødre ett par ganger, husker ei dame med regulering, hun hadde vært jehovas vitne og hadde en sønn!

er det henne??

hun virket iallefall ustabil:(

sønnen het daniel tror jeg....

Skrevet

Men har hun ikke famile som kan hjelpe henne ???

Skrevet

Dette må jeg nesten se på nettet, hvilken episode er det?

Skrevet

ja, jeg vet. Men hvilken episode er det?

Skrevet

Haha:P jeg også flirte av den kommentaren om at han har fått det inn i morsmelka før han ble født... Visste ikke at man fikk morsmelk før man ble født:P

Men ja hun virker ikke helt moden for barn. At man kan banne så mye forann et barn er utrolig. kan telle på en hånd hvor manger ganger jeg har sagt et banneord på de 2 årene jeg har vært mor og da har jeg glemt meg ut i farten... har også passet mange barn og helt automatisk så sa jeg null banneord når jeg var rundt unger.

Vil liksom ikke at første ordet til jentungen skulle vært fks Faen:P

Lite vi egentligt har sett henne med ungen, og sinnsykt hvordan hun oppfører seg når hun er og drikker. skikkelig playgirl ser det ut som. og den der bilvask epiosden. greit det er tv, men tror nok ikke jeg hadde godt ut til media om og være en slik mor som henne.

Skrevet

Hvorfor i all verden meldte barnevernet seg ut?? Det høres da merkelig ut.. Da kan det jo tydeligvis ikke ha vært så ille da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...