Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #1 Skrevet 18. oktober 2010 Noen som har vært med om dette i graviditeten? Hva kan dette være? Er i uke 9. Håper noen kan hjelpe meg. Tusen takk på forhånd.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #3 Skrevet 18. oktober 2010 Dra til legen, det er IKKE normalt.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #4 Skrevet 18. oktober 2010 Men hva kan det være da? Spør for noen andre, og vil ikke gjerne skremme henne opp med og si bare dra til legen uten og kunne forklare henne hvorfor hun skal gjøre det. Så vær så snill og forklar meg så jeg kan forklare henne.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #5 Skrevet 18. oktober 2010 Sannsynligvis er det en bakteriell infeksjon i skjeden, som må behandles med antibiotika. Og forresten trenger du ikke å forklare mer enn at noe er gæli når utfloden er grønn. Hun må til legen uansett, og jeg må si jeg er overrasket over at hun ikke skjønte det selv.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #6 Skrevet 18. oktober 2010 Jeg har ikke sagt at hun ikke skjønner det selv, men hun får ikke dratt til legen ikveld uansett så hun spurte meg men jeg visste ikke, så jeg spurte her. Vil jo ikke skremme henne opp for mye heller da, men selvfølgelig skal jeg si til henne at hun burde reise til en lege. Men ville jo gjerne prøve og finne ut om det var farlig eller ikke. Hun er gravid etter prøverør, kan det ha noe og si? Eller spiller det ingen rolle? Jeg vet ikke så mye om akkurat sånn, så derfor spør jeg her.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #7 Skrevet 18. oktober 2010 Nei, det spiller ingen rolle, men å gå lenge med en ubehandlet bakteriell infeksjon i skjeden kan resultere i spontanabort/prematur fødsel. Vet du om det lukter noe?
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #8 Skrevet 18. oktober 2010 Huff. Nå blir jeg jo nervøs, redd og lei meg. Skal si til henne med en gang at hun må ringe legen med en gang imorgen tidlig. Vet ikke om det lukter noe. Kan spørre henne. Tusen takk for at du svarer på spørsmålene mine!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2010 #9 Skrevet 18. oktober 2010 Ingen problem! Ikke bli altfor panisk nå da, for det er ganske sjelden. Men verdt en tur til legen likevel Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå